Hjælp! Mine tæer !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.673 visninger
21 svar
4 synes godt om
22. marts 2013

Swerg

Mine tæer er så hævede om ekstremt ømme på den ene fod!!

har ikke skiftet fodtøj eller noget.. 

Min kæreste siger jeg skal kontakte lægen, fa det har stået på i et par måneder... De går tit i kramper. Har i nogen bud på hvad det kunne være???

ville virkelig være taknemmelig for nogen svar ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Swerg

I kan nok se hvilken fod den er galt med nu er den i kramper igen. Ikke på billedet ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2013

Louise H.

Jeg giver din kæreste ret Du skal kontakte lægen, tænker at du måske har noget betændelse i foden eller noget

Kan huske min far engang havde betændelse i foden, pga. en gammel arbejdsskade. Foden hævede op til næsten dobbelt størrelse og han fik selvfølgelig noget pencillin mod det

Anmeld

22. marts 2013

Swerg

Louise :-) skriver:

Jeg giver din kæreste ret Du skal kontakte lægen, tænker at du måske har noget betændelse i foden eller noget

Kan huske min far engang havde betændelse i foden, pga. en gammel arbejdsskade. Foden hævede op til næsten dobbelt størrelse og han fik selvfølgelig noget pencillin mod det

Okay tak! 

Det må jeg gør.. Det er virkelig ikke til at holde ud

Anmeld

22. marts 2013

Louise H.

Elias2010<3 skriver:

Okay tak! 

Det må jeg gør.. Det er virkelig ikke til at holde ud

Hvis det er rigtig slemt og du ikke kan holde smerterne ud til mandag, synes jeg du skal prøve at ringe til lægevagten

Anmeld

22. marts 2013

Swerg

Louise :-) skriver:

Hvis det er rigtig slemt og du ikke kan holde smerterne ud til mandag, synes jeg du skal prøve at ringe til lægevagten

Jeg vil sige at det er blevet værre... Jeg har kontakt lige nu til min X' søster. Hun læser til læge.. Lidt pinligt ..

Anmeld

22. marts 2013

mariamiss6

Elias2010<3 skriver:

Jeg vil sige at det er blevet værre... Jeg har kontakt lige nu til min X' søster. Hun læser til læge.. Lidt pinligt ..

Fordi du siger du får kramper, tænker jeg det kan være vand? altså vand i kroppen, og så har det åbenbart kun sat sig i det ene ben.... hvorfor har jeg dog ingen forklaring på

Anmeld

22. marts 2013

Swerg

mariamiss6 skriver:

Fordi du siger du får kramper, tænker jeg det kan være vand? altså vand i kroppen, og så har det åbenbart kun sat sig i det ene ben.... hvorfor har jeg dog ingen forklaring på

Hmm det er mærkeligt... 

det er jo hverken varmt, eller pga graviditet... 

Anmeld

22. marts 2013

mariamiss6

Elias2010<3 skriver:

Hmm det er mærkeligt... 

det er jo hverken varmt, eller pga graviditet... 

Jeg giver dig ret, men det forhindrer ikke mine ben i at krampe på livet løs hver eneste nat, og mine skinneben i at være fulde af vand

Vand i benene kan skyldes forskellige ting. Jeg har ikke lige en liste, men for eksempel både for meget og for lidt bevægelse i benene vidst. 

Og ting der sidder i klemme de helt rigtige steder vidst også....

men altså, anyways, jeg kom til at tænke på vand, fordi du sagde du også fik krampe. 

Anmeld

23. marts 2013

Swerg

mariamiss6 skriver:

Jeg giver dig ret, men det forhindrer ikke mine ben i at krampe på livet løs hver eneste nat, og mine skinneben i at være fulde af vand

Vand i benene kan skyldes forskellige ting. Jeg har ikke lige en liste, men for eksempel både for meget og for lidt bevægelse i benene vidst. 

Og ting der sidder i klemme de helt rigtige steder vidst også....

men altså, anyways, jeg kom til at tænke på vand, fordi du sagde du også fik krampe. 

1000 tak for dit svar . 

Jeg må køre til lægevagten lidt senere på dagen  

Får du noget vanddrivende??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.