baby med langt hår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Jannicks.mor

Mor til Ella skriver:

Det er helt almindelig at håret bliver tyndere, da der er flere faser i en babys hår, som derfor falder af.

Ellers vokser det stort set som vores andres, nogle langsomt andre hurtigt

Oki ;-) Så er der jo ikke andet for end at se tiden an

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Jannicks.mor

Mor til Frederic og Freya skriver:

Freya blev første gang klippet da hun var 6-7 mdr..

1: ca. 8 mdr gammel.

2: 14 dage gammel.

3: morgenhår...

4: et billede fra sidste dag.

Åhr hvor ser hun dejlig ud :-) sådan at dømme udfra billederne har min Luna ca ligeså meget hår som din pige, så håber at kunne lave små kaninører snart

Anmeld

24. marts 2013

Jannicks.mor

B&J skriver:

jeg syntes selv daniel har super langt hår og det vokser hvis han var en pige havde han hår ned til rumpen hihihihihi

nyfødt også er han et ½år på det næste fra han er 9mdr det næste er han lidt over 1år gik vi til frisør og hver gang bliver der klippet ca 5-8cm af og det er kun hver 3månede

Hvor er han kær Ihh håber sådan Lunas hår vokser sig fint og langt (ikke det betyder noget, men det er så lidt sjovt med en pige med langt hår)

Anmeld

24. marts 2013

Jannicks.mor

Hailiesmom11 skriver:

Vi har også en datter med en ret kraftig hårpragt og det blev virkelig langt efter hun blev 1 og nu gror det som ærtehalm hun skal klippes næsten ligeså tit som os begge herhjemme..

Sikke en fin hårfarve hun har Det er nu lidt fint med en pige med langt hår ;-)

Anmeld

24. marts 2013

bøllen

Halløj skønne mødre

Jeg har den sødeste lille pige på 3 mdr. som har en del langt hår (der er dog blevet lidt tyndere efter en slem omgang rs-virus), men er så begyndt at undre mig lidt over hvor meget og hvornår det sådan vokser??

Del gerne billeder af jeres søde babyer med langt hår

Da mine tvillinger blev født , havde T det vildeste hår  Og på intet tidspunkt faldt det af. Kan ikke huske hvor gammel han var føste gang han blev klippet men ikke gammel....

Anmeld

24. marts 2013

bøllen

Jannicks.mor skriver:

Halløj skønne mødre

Jeg har den sødeste lille pige på 3 mdr. som har en del langt hår (der er dog blevet lidt tyndere efter en slem omgang rs-virus), men er så begyndt at undre mig lidt over hvor meget og hvornår det sådan vokser??

Del gerne billeder af jeres søde babyer med langt hår

Beklager kvalitet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2013

B&J

Jannicks.mor skriver:

Hvor er han kær Ihh håber sådan Lunas hår vokser sig fint og langt (ikke det betyder noget, men det er så lidt sjovt med en pige med langt hår)

Mange tak hvor er du sød... jamen jeg har det lige som dig hvis jeg fik en pige måtte hun gerne have langt hår

Anmeld

24. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

Jannicks.mor skriver:

Åhr hvor ser hun dejlig ud :-) sådan at dømme udfra billederne har min Luna ca ligeså meget hår som din pige, så håber at kunne lave små kaninører snart

tak...

hvis vi ikke laver kanin ører eller laver noget andet i hendes hår går det helt ned til hendes næsetip.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.