baby med langt hår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.692 visninger
17 svar
2 synes godt om
22. marts 2013

Jannicks.mor

Halløj skønne mødre

Jeg har den sødeste lille pige på 3 mdr. som har en del langt hår (der er dog blevet lidt tyndere efter en slem omgang rs-virus), men er så begyndt at undre mig lidt over hvor meget og hvornår det sådan vokser??

Del gerne billeder af jeres søde babyer med langt hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

L&V

Jannicks.mor skriver:

Halløj skønne mødre

Jeg har den sødeste lille pige på 3 mdr. som har en del langt hår (der er dog blevet lidt tyndere efter en slem omgang rs-virus), men er så begyndt at undre mig lidt over hvor meget og hvornår det sådan vokser??

Min datter er os født med rigtig meget hår på mit profil billede er hun 3 måneder da hun var 12 måneder havde hun en fuld page og havde været ved frisør mange gange.. Tror det er meget forskelligt hvornår o hvor meget det vokser, de andre i vores mødregruppe er stadig mere eller mindre skaldet..

Anmeld

22. marts 2013

Mor til Ella

Jannicks.mor skriver:

Halløj skønne mødre

Det er helt almindelig at håret bliver tyndere, da der er flere faser i en babys hår, som derfor falder af.

Ellers vokser det stort set som vores andres, nogle langsomt andre hurtigt

Anmeld

22. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

Jannicks.mor skriver:

Halløj skønne mødre

Freya blev første gang klippet da hun var 6-7 mdr..

1: ca. 8 mdr gammel.

2: 14 dage gammel.

3: morgenhår...

4: et billede fra sidste dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Frederic og Freya skriver:

Freya blev første gang klippet da hun var 6-7 mdr..

1: ca. 8 mdr gammel.

2: 14 dage gammel.

3: morgenhår...

4: et billede fra sidste dag.

Hvor er hun nuttet! Og sjov med rottehaler, det tror jeg, jeg vil prøve på alberte i morgen! Vh stine

Anmeld

22. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

StineW79 skriver:

Hvor er hun nuttet! Og sjov med rottehaler, det tror jeg, jeg vil prøve på alberte i morgen! Vh stine

tak..

Det gør du bare...

I et langt stykke tid havde vi kun en stor tot midt på hovedet, men er begyndt at lave rottehaler... Frederic kalder dem for kanin øre...

Fandt nemlig en kæmpe æske med 2500 små elastikker i netto..

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Frederic og Freya skriver:

tak..

Det gør du bare...

I et langt stykke tid havde vi kun en stor tot midt på hovedet, men er begyndt at lave rottehaler... Frederic kalder dem for kanin øre...

Fandt nemlig en kæmpe æske med 2500 små elastikker i netto..

Jeg har også en lille bøtte af de helt små elastikker, som jeg engang har fået, men lige havde glemt alt om.

Kaninøre er da et perfekt navn til dem vh stine

Anmeld

23. marts 2013

2721

Min dreng havde også rigtig meget hår da han blev født om som en anden siger faldt det meste af med tiden og han fik det hele klippet af
Her gro håret realativt hurtigt og han burde blive klippet en gang om måneden, men det bliver ham dog ikke. Hans fars hår gro også som ukrudt, så det må stamme derfra

Anmeld

23. marts 2013

B&J

jeg syntes selv daniel har super langt hår og det vokser hvis han var en pige havde han hår ned til rumpen hihihihihi

nyfødt også er han et ½år på det næste fra han er 9mdr det næste er han lidt over 1år gik vi til frisør og hver gang bliver der klippet ca 5-8cm af og det er kun hver 3månede

Anmeld

23. marts 2013

Hailiesmom11

Vi har også en datter med en ret kraftig hårpragt og det blev virkelig langt efter hun blev 1 og nu gror det som ærtehalm hun skal klippes næsten ligeså tit som os begge herhjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.