Ja overskriften lyder måske være end det endlig er, men altså AAAAARRRRT ØVVVV ALTSÅ!!
Ja det ser nu ud til at jeg har fået min første menstruation efter fødslen for 8 1/2 mdr siden, og ja jeg ved godt at jeg er heldig at jeg har gået så længe unden det bøvl. Men havde virkelig håbet at det bare ik ville komme igen. Jeg hader at ha mens, og jeg syntes virkelig at det er noget klamt bøvl!!
Jeg har nydt friheden i ik at ha det, at jeg bare ha ku tage i svømmehallen, med mine unger osv uden at sku planlægge efter det. I det mindste ku det da ha ventet til efter sommerferien, så vi ik sku planlægge ferie rejse osv ud fra! Jeg ka ik og har aldrig ku bruge tampon, så når vi har skullet på bade ferie osv, er det blevet planlagt efter min mens ( ja det lyder skørt ) Før i tiden var jeg på p-piller, men det må jeg ik mere pga mit blodtryk, så på den måde ka jeg heller ik rykke ved det.
Ih hvor ville jeg bare ønske at man ik sku bøvle med mens! Andre der har det på bare lidt samme måde, og hva gør i ved det?? Vh stine
Anmeld