gædde/gitte skriver:
zink og folsyre(de samme som du tager) skulle gøre rigeligt - og de er heller ikke så dyre 
Vi har 3 forsøg på iui- når de er brugt tager de skrapper midler i brug - ivf, for at få en baby ud af det.
Det der med tvillinger tænker jeg ikke så meget over.... jeg har ingen børn så jeg ved alligevel ikke hvad jeg går ind til ha ha ha
så om jeg skal ha 1, 2 eller 3, så tager jeg det med - jeg ville ikke kunne reducere
tankem om at man resten af livet skal kigge på et ansigs og vide der kunne ha været 1 til... uf..... så tror jeg heller jeg ville tage chancen.... men det ved man jo nok først når man står i det 
Zink, er det noget bestemt for det tager jeg iken skal jeg da til.
Jeg har i forvejen 2 børn og haft ssf begge gange, så skal lige have undersøgt risiko osv inden vi går i gang med selve inseminationen, ved 3 er risikoen for stor så der ville jeg reducere, på den baggrund det er vigtigere at få 2 raske børn end 3 der enten bliver syge eller dør eller jeg aborterer

over tænker nok, men er så vigtigt for mig at have undersøgt igennem, i alle aspekter, så jeg er relativt forberedt og ved hvad vi går ind til og risiko ved de forskellige scenarier, feks reducering af æg eller foster, medicin, risiko under graviditet ved tvillinger osv

men ja, overtænker nok
Anmeld