Hvad skal jeg gøre? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Lige i dette her tilfælde, så ville jeg personligt sørge rigtig godt for at pakke mine følelser helt væk - også selvom det virker umuligt. Og så er du i mine øjne nødt til at finde en ny fortrolig - han kan sagtens være din ven, men du bliver nødt til at få ham på afstand. Fortæl ham evt. at du er ved at have følelser for ham, men at du ved at det aldrig vil blive dig og ham, så derfor er du nødt til at lægge det hele på is. Bum. Så er du et stykke videre. Og ja du skal gå imod dine følelser, så du vil sikkert skrive at du ikke har mulighed for det. Det er en helt alm. forsvarsmekanisme - men selvfølgelig kan du det, hvis du virkelig vil.

Det kan godt være at det vil virke underligt på ham - men hvem vil du helst såre, ham eller din søster? Forhåbentlig vælger du din søster fremfor ham.

Jeg synes virkelig at det er synd at du har ladet det komme dertil. Det skulle du have mærket for længe siden. Og ja, selvfølgelig kan du ikke gøre for det - og så alligevel. Hvis du havde taget dine forbehold, så var det måske ikke nået helt dertil hvor du er nu.

Nu har jeg selv en søster og jeg ville simpelthen føle mig så forrådt, det ville være noget af det værste. Det er en grænse der ikke skal og må overskrides. Der findes oceaner af andre mænd - så hvorfor ikke vælge en af dem istedet for din søsters eks-mand. Du må lidt ud og møde nogle andre hankøn og dele dine tanker med andre mennesker end ham.

Ovenstående er selvfølgelig min uforbeholdne mening

/Fenja

Jeg er utrolig glad for din mening, for jeg kan jo godt se at du har ret i det du siger

Jeg tror at jeg vil prøve at tage en snak med ham om det og fortælle ham det hele som det er. Og så må vi tage den derfra, se om vi fortsat kan være gode venner og jeg kan ligge følelserne på hylden. Eller om vi skal stoppe kontakten og så kun snakke sammen til familie komsammen. Jeg håber selvfølgelig vi kan være venner og jeg kan gemme følelserne væk

Der er jo mange andre mænd ude i verden, og jeg kan forhåbentlig finde min helt egen mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.