Anonym skriver:
Jeg står desværre i en meget uheldig situation 

Min søster og hendes x kæreste har været sammen i ca. 3 år. De har et barn sammen på lidt over 1 år.
Min søster har ikke behandlet sin x særlig godt, hun har ville bestemme utrolig meget over ham. Det har han selvfølgelig ikke ville finde sig i. Så de er gået fra hinanden og fundet sammen nogle gange i løbet af deres forhold. Jeg har prøvet at tage afstand fra det, da jeg helst ikke vil blande mig, men hvis de har kommet og ville snakke, så har jeg også lyttet.
Men nu er de så gået endeligt fra hinanden, og er gode venner denne gang. De har været fra hinanden i omkring en måned nu her.
Jeg er desværre begyndt at få følelser for ham, eller det har jeg haft i et halvt års tid efterhånden. Men jeg har det utrolig dårligt over det og føler mig som verdens værste søster. Men jeg kan virkelig ikke gøre for det.
Vi går bare rigtig meget op af hinanden, da han hjælper vores forældre rigtig meget. Vi snakker også rigtig godt sammen. Det er ham jeg snakker med hvis jeg er ked af det eller har en dårlig dag. Selvfølgelig også hvis jeg har en god dag. Det er bare svært at undgå ham.
Jeg kan fornemme på ham at han har det lidt på samme måde. Vi er begyndt at pjatte utrolig meget. Går og driller hinanden.
Jeg har det virkelig mærkeligt over at jeg har de her følelser. For det er bare ikke okay. Slet ikke når de har et barn sammen og at de har været sammen i 3 år. Det var noget andet hvis det havde været et kortere forhold og de ikke havde barn sammen. Min søster og jeg har været sammen med den samme fyr før, med års mellemrum, og det er ikke noget der genere os. Men at det er en hun har været sammen med så længe og har barn med, så er det pludselig noget andet.
Jeg har bare så meget lyst til ham, og jeg ved at det er gengældt 
Argh!! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har jo ikke lyst til at såre min søster ved at fortælle hende det, eller ved at gøre noget ved mine følelser. Men samtidig så er jeg bare så vildt forelsket i ham at jeg bare ikke kan ignorer det mere. Og jeg kan ikke bare ignorer ham, han kommer til at være en del af mit liv altid, da han er min elskede nevø's far. Så jeg kommer til at se ham til alle familie sammenkomster og fødselsdage.

Jeg er verdens dårligste søster 

Min søster havde noget kørende med min ex , 1 år efter vi slog op , og det er jeg stadig rigtig vred over , for hun har aldrig kunne se det forkerte i det !
Det startede også bag min ryg , men fandt senere ud af det ..
Jeg ville skynde mig at stoppe kontakten med ham desværre ..
Din søster har du for livet .. Og det ville da være træls hvis i skulle blive uvenner over sådan en dum ting