Hold kæft.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Wimmie

Tauf skriver:

Jeg er ved at få SPAT af folk som sviner firmaer til på facebook. For at få likes eller få noget ud af firmaerne som de SLET ikke har fortjent.
I dag gør folk jo ALT for at blive kendt for et øjeblik !!!

Jeg den eneste der er syntes det er irriterende ????

Det kan jo være fordi folk har virkelig dårlig  erfaringer med de firmaer... Det lyder som om du føler dig ramt på et professionelt plan?

Det kender jeg godt, men man er nødt til at ignorere det, nogle gange har folk bare så dårlige oplevelser med  et firma at de skal have frustrationerne ud.

Jeg bøvler pt. med TDC efter gentagne fejl, og jeg kunne sagtens finde på at  klage  min nød på FB.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

KittyCatta

Nu har jeg bare lige snuppet et par eksempler fra hhv. Føtex og Bilkas facebookside.
Jeg sidder tit og krummer tæer, når jeg ser hvad folk brokker sig over. Bare den mindste fejl og de bliver svinet til. 

Heldigvis roser mange kunder også firmaerne. Kan bare ikke forstå at man skal helt op i det røde felt for absolut ingenting.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2013

StudPsyk

KittyCatta skriver:

Nu har jeg bare lige snuppet et par eksempler fra hhv. Føtex og Bilkas facebookside.
Jeg sidder tit og krummer tæer, når jeg ser hvad folk brokker sig over. Bare den mindste fejl og de bliver svinet til. 

Heldigvis roser mange kunder også firmaerne. Kan bare ikke forstå at man skal helt op i det røde felt for absolut ingenting.

Haha, den sidste er sgu for sjov!

Anmeld

21. marts 2013

KittyCatta

Janne T. skriver:

Haha, den sidste er sgu for sjov!

Det er sjovt - og dybt tragisk! 

Anmeld

21. marts 2013

StudPsyk

KittyCatta skriver:

Det er sjovt - og dybt tragisk! 

Ja, på én og samme tid :-P

Anmeld

21. marts 2013

Wimmie

KittyCatta skriver:

Jeg synes da ikke de bliver svinet til i nogle  af eksemplerne... 

Tilsvining ville være  at kalde dem røvhuller, idioter osv.

Måske "I skulle skamme jer" er lige over grænsen, men ellers synes jeg da folk er forholdsvis konstruktive 

Jeg synes faktisk  at klagerne er ret reelle og uden klager ville mange ting jo ikke blive forbedret.

Anmeld

21. marts 2013

KittyCatta

Janne T. skriver:

Ja, på én og samme tid :-P

Jeg forstår bare ikke at man gider at lave så stor en sag ud af så lidt. Hvis din søn vil have en støvsuger, så køb dog en støvsuger til ham og vil din datter have en grøn computer, så køb en grøn computer. Eller omvendt, hvis det er det!

Lad folk bestemme selv. Grunden til at byggebordene er sat sådan er jo til folk, der f.eks. skal købe gaver til familiemedlemmer. Mange bedsteforældre kan jo godt komme i tvivl om hvad de skal købe til ungerne, og derfor letter det jo meget, da de fleste piger gerne vil lege med huslige ting og dukker, og drengene gerne med biler. Se det dog som en hjækp i stedet for at blive fuldstændig hysterisk. 

Anmeld

21. marts 2013

Moma

wamse skriver:

Jeg må have nogle meget søde facebook venner, for oplever slet ikke det der

Har jeg heller ikke oplevet. 

Anmeld

21. marts 2013

Wimmie

KittyCatta skriver:

Jeg forstår bare ikke at man gider at lave så stor en sag ud af så lidt. Hvis din søn vil have en støvsuger, så køb dog en støvsuger til ham og vil din datter have en grøn computer, så køb en grøn computer. Eller omvendt, hvis det er det!

Lad folk bestemme selv. Grunden til at byggebordene er sat sådan er jo til folk, der f.eks. skal købe gaver til familiemedlemmer. Mange bedsteforældre kan jo godt komme i tvivl om hvad de skal købe til ungerne, og derfor letter det jo meget, da de fleste piger gerne vil lege med huslige ting og dukker, og drengene gerne med biler. Se det dog som en hjækp i stedet for at blive fuldstændig hysterisk. 

Jeg kunne sagtens finde på at klage over det samme  Altså jeg ville nok have gjort det i en lidt pænere tone, men 'hysterisk' ligefrem?
Er det ikke sådan noget at råbe og skrige og trampe i gulvet? 

Ingen grund til at overdrive 

Anmeld

21. marts 2013

StudPsyk

KittyCatta skriver:

Jeg er helt enig! Og det er egentlig derfor jeg griner, for jeg kan godt se det sjove i at det er lidt klassiske kønsroller agtigt, og det er da ikke for at støde nogen! Det er i hvert fald ikke noget der kan ødelægge min dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.