Suk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Kender følelsen!!!

Folk når jo både at få 1-2 barn inden det lykkedes her  

stress stress stress

Først krammer til dig..

kender det godt sagde også til min kære mand at det kunne være dejligt at være gravid på samme tid som nogle andre for så kunne man mødes og hygge snakke og tage på shoppe tur efter baby tøj osv. Da jeg var gravid med min datter var det kun mig der var gravid så havde ikke rigtig nogen at snakke med eller ses med som gad og shoppe kun efter baby udstyr eller høre på mig og alt mit baby snak da jeg ikke har så mange veninder, så det gjorde jeg mest selv men manden tog dog med indimellem for hyggen.. men ikke fordi jeg ikke vil være glad hvis jeg blev gravid uden andre er det, men det kunne da være hyggeligt.. 

Og kender også det med man får stress for alle de tanker der for igennem hovedet på en, kan man mon blive gravid igen? har jeg overhovet ægløsning? gad vide om man skulle få tjekket mandens sæd? skulle jeg prøve dette produkt for at forøge chancerne? kunne blive ved og ved..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Sabone

Anonym skriver:

Hej alle jer på baby.dk

Skriver som anno da jeg ikke ved om dem jeg skriver om, er på baby.dk og vil ikke gøre dem sure over mit indlæg eller at de på nogen måde misforstå det jeg skriver, for det er bare et indlæg om hvor nederen jeg har det lige for tiden.

Ja overskriften siger det meste endu en jeg kender har meldt ud på face at de skal have en baby, så siden januar har 4 jeg kender fortalt de er gravide, og det er ikke fordi jeg ikke under dem det, men blev lidt ked af det igår for ville bare så meget ønske det var mig.. Lige så snart jeg ser det på face får jeg bare en følelse af misundelse, at jeg bliver ked af det men også vred over min lorte krop ikke bare kan forstå at den godt snart må tage sig sammen. 

Nå men ville ikke så meget med dette indlæg havde bare brug for at få luft da jeg syntes det er lidt hårdt at hver måned er der en der fortæller de er gravide og lægger scaningsbilleder op på face når vi her hjemme kæmper for at det skal lykkedes.

Tak fordi du læste mit indlæg..

Hilsen den frustrerede.

Jeg har en veninde, som prøvede i 1½ år før hun blev gravid..

Hun blev ved med at sige til sig selv: fordi de andre får børn, betyder det ikke, at der ikke er et barn til mig!

Jeg kan godt forstå, det er skide hårdt, når man bare rigtig gerne selv vil, men mon ikke, der nok skal være et barn til dig også? 

Indtil da får du et  og så vil jeg  alt, hvad jeg har, for at der snart sker noget!! 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg har en veninde, som prøvede i 1½ år før hun blev gravid..

Hun blev ved med at sige til sig selv: fordi de andre får børn, betyder det ikke, at der ikke er et barn til mig!

Jeg kan godt forstå, det er skide hårdt, når man bare rigtig gerne selv vil, men mon ikke, der nok skal være et barn til dig også? 

Indtil da får du et  og så vil jeg  alt, hvad jeg har, for at der snart sker noget!! 

Tak for dit svar

Jo siger også tit til mig selv at jeg har fået et barn så kan vi også få et mere.. og prøver på ikke at tænke for meget over det. Men så er det nogle lige ofentliggøre at de er gravide og så kommer alle de følelser lige op i en igen som man har gået og pakket væk.. og så bliver det lige for meget. Men prøver på ikke at tænke så meget over det i hverdagen, og bruge alt min tid på den fantastiske lækre pige jeg har fået for er taknemlig for hver dag jeg har sammen med hende hun er mit guld

Ja krydser også  for at alle dem som går og venter på de 2 magiske streger får dem. 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Jo siger også tit til mig selv at jeg har fået et barn så kan vi også få et mere.. og prøver på ikke at tænke for meget over det. Men så er det nogle lige ofentliggøre at de er gravide og så kommer alle de følelser lige op i en igen som man har gået og pakket væk.. og så bliver det lige for meget. Men prøver på ikke at tænke så meget over det i hverdagen, og bruge alt min tid på den fantastiske lækre pige jeg har fået for er taknemlig for hver dag jeg har sammen med hende hun er mit guld

Ja krydser også  for at alle dem som går og venter på de 2 magiske streger får dem. 

Men syntes bare at de sidste 3 måneder har været hårde og det har været svært at takle ens egen følelser når man prøver på at tage det roligt og så der lige er en mere der offentliggør de skal have en baby.. men giver skam ikke op det skal nok lykkedes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.