ihh, det kunne jo være mit indlæg

Er helt enig med dig at det man gerne under dem at blive gravide og glade, for det er en fantastisk ting når det lykkes. Men hold op hvor det gør ondt i ens eget

, det bliver helt

.
vi var længe om at få nummer 1 og fik hjælp, og det var der ikke mange der vidste, men en kær veninde fik det at vide og kom og proklarmerede at "i første hug" blev de gravide- men "nej, hvor var jeg bange for det ville tage lange tid"

øhhhh undskyld mig- siger du det til os som har været i gang i over 2 år og nu får hjælp??? Der har jeg desværre lav tålmodighed....

og nu gør det samme sig gældende- vi er i gang med lagngymnastik, og har været gennem 1 år nu uden effekt og gud hjælpe mig om ikke samme veninde kommer og siger at nu må der godt ske noget, de har forsøgt i 3 mdr nu, uden held.....

3MDR

ja hun mente sågar at hun nok havde haft bio alle gangene...... nu kom hun så i mandags og fortalt hun var gravid, og dejligt for dem, og øv for mig, som så kan sige "jamen hej igen, Tante Rød, du var da vist ikke inviteret denne mdr.....!!!" uuups jeg skulle vist også af med luft

nå men jeg kender det altså ALT for godt, så smid endelig en besked, når det bliver for meget, altid godt med luft- og så

for at det er vores tur i dette år!
Anmeld