Suk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej alle jer på baby.dk

Skriver som anno da jeg ikke ved om dem jeg skriver om, er på baby.dk og vil ikke gøre dem sure over mit indlæg eller at de på nogen måde misforstå det jeg skriver, for det er bare et indlæg om hvor nederen jeg har det lige for tiden.

Ja overskriften siger det meste endu en jeg kender har meldt ud på face at de skal have en baby, så siden januar har 4 jeg kender fortalt de er gravide, og det er ikke fordi jeg ikke under dem det, men blev lidt ked af det igår for ville bare så meget ønske det var mig.. Lige så snart jeg ser det på face får jeg bare en følelse af misundelse, at jeg bliver ked af det men også vred over min lorte krop ikke bare kan forstå at den godt snart må tage sig sammen. 

Nå men ville ikke så meget med dette indlæg havde bare brug for at få luft da jeg syntes det er lidt hårdt at hver måned er der en der fortæller de er gravide og lægger scaningsbilleder op på face når vi her hjemme kæmper for at det skal lykkedes.

Tak fordi du læste mit indlæg..

Hilsen den frustrerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Hej alle jer på baby.dk

Skriver som anno da jeg ikke ved om dem jeg skriver om, er på baby.dk og vil ikke gøre dem sure over mit indlæg eller at de på nogen måde misforstå det jeg skriver, for det er bare et indlæg om hvor nederen jeg har det lige for tiden.

Ja overskriften siger det meste endu en jeg kender har meldt ud på face at de skal have en baby, så siden januar har 4 jeg kender fortalt de er gravide, og det er ikke fordi jeg ikke under dem det, men blev lidt ked af det igår for ville bare så meget ønske det var mig.. Lige så snart jeg ser det på face får jeg bare en følelse af misundelse, at jeg bliver ked af det men også vred over min lorte krop ikke bare kan forstå at den godt snart må tage sig sammen. 

Nå men ville ikke så meget med dette indlæg havde bare brug for at få luft da jeg syntes det er lidt hårdt at hver måned er der en der fortæller de er gravide og lægger scaningsbilleder op på face når vi her hjemme kæmper for at det skal lykkedes.

Hilsen den frustrerede.

jeg tror det naturligt at føle sådan

Anmeld

21. marts 2013

Dianabk

Kan sagtens forstå dig. Har det selv sådan når jeg ser veninder og bekendte skrive det på face..... . Er virkelig skruk!

Her hjemme er vi ikke 100 % igang med at prøve, men tænker da bare jeg bliver forfærdelig hvis det ikke lykkes så nemt

Anmeld

21. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej alle jer på baby.dk

Hilsen den frustrerede.

ja.... det er sgu bare lidt hårdt... fandme også træls at facebook ikke har en menu, hvor man kan vinge af ved "ønsker ikke se folks baby og børne billeder"

Jeg kender en der HVER dag, FLERE gange uploader billeder af sine unger, som æder, skider eller hvad nu de laver.... det er sgu lidt belastende - af flere årsager....

overvejer at køre kontra - og uploade ligeså mange billeder af min køter

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Dianabk skriver:

Kan sagtens forstå dig. Har det selv sådan når jeg ser veninder og bekendte skrive det på face..... . Er virkelig skruk!

Her hjemme er vi ikke 100 % igang med at prøve, men tænker da bare jeg bliver forfærdelig hvis det ikke lykkes så nemt

Ja det er hårdt men igen er jo også glad på deres vegne.. og kan da godt forstå de glæder sig og gerne vil vise et billede frem, det vil jeg nok også gerne når det bliver min tur. Har heldigvis min overskønne datter som jeg er så taknemlig for hver dag.. 

Men ja syntes hurtig man bliver utålmodig, men havde så heller ikke regnet med det ville tage så lang tid med nr. 2

Tak for dit svar..

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

ja.... det er sgu bare lidt hårdt... fandme også træls at facebook ikke har en menu, hvor man kan vinge af ved "ønsker ikke se folks baby og børne billeder"

Jeg kender en der HVER dag, FLERE gange uploader billeder af sine unger, som æder, skider eller hvad nu de laver.... det er sgu lidt belastende - af flere årsager....

overvejer at køre kontra - og uploade ligeså mange billeder af min køter

Ja det kunne være smart med sådan en knap  men er da glad på deres vegne og bliver nog også en af dem som ligger et billede op når det engang lykkedes os at få lavet nr. 2 men lige nu syntes jeg bare ikke det er så sjovt. 

Ja syntes det er fint man laver opdateringer engang i mellem om sine børn og så videre men ikke hele tiden. Men nu bruger jeg ikke face så meget til at ligge billeder op eller skrive hvad jeg laver, men mere  hvad de andre laver..

og tak for dit svar..

Anmeld

21. marts 2013

mrhl

Ej hvor jeg dog kender det.
Jeg tror også der er en 4-5 stykker på min fb der har annonceret deres graviditet med billeder hvor de smiler og er glade, og evt. scanningsbilleder...... Synes faktisk bare generelt alle mennesker omrking mig er gravide... Undtagen mig...

Anmeld

21. marts 2013

esioul

mrhl skriver:

Ej hvor jeg dog kender det.
Jeg tror også der er en 4-5 stykker på min fb der har annonceret deres graviditet med billeder hvor de smiler og er glade, og evt. scanningsbilleder...... Synes faktisk bare generelt alle mennesker omrking mig er gravide... Undtagen mig...

Kender følelsen!!!

Folk når jo både at få 1-2 barn inden det lykkedes her  

stress stress stress

Anmeld

21. marts 2013

tweety2060

ihh, det kunne jo være mit indlæg
Er helt enig med dig at det man gerne under dem at blive gravide og glade, for det er en fantastisk ting når det lykkes. Men hold op hvor det gør ondt i ens eget , det bliver helt .
vi var længe om at få nummer 1 og fik hjælp, og det var der ikke mange der vidste, men en kær veninde fik det at vide og kom og proklarmerede at "i første hug" blev de gravide- men "nej, hvor var jeg bange for det ville tage lange tid" øhhhh undskyld mig- siger du det til os som har været i gang i over 2 år og nu får hjælp??? Der har jeg desværre lav tålmodighed....
og nu gør det samme sig gældende- vi er i gang med lagngymnastik, og har været gennem 1 år nu uden effekt og gud hjælpe mig om ikke samme veninde kommer og siger at nu må der godt ske noget, de har forsøgt i 3 mdr nu, uden held..... 3MDR ja hun mente sågar at hun nok havde haft bio alle gangene...... nu kom hun så i mandags og fortalt hun var gravid, og dejligt for dem, og øv for mig, som så kan sige "jamen hej igen, Tante Rød, du var da vist ikke inviteret denne mdr.....!!!" uuups jeg skulle vist også af med luft
nå men jeg kender det altså ALT for godt, så smid endelig en besked, når det bliver for meget, altid godt med luft- og så for at det er vores tur i dette år!

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

ihh, det kunne jo være mit indlæg
Er helt enig med dig at det man gerne under dem at blive gravide og glade, for det er en fantastisk ting når det lykkes. Men hold op hvor det gør ondt i ens eget , det bliver helt .
vi var længe om at få nummer 1 og fik hjælp, og det var der ikke mange der vidste, men en kær veninde fik det at vide og kom og proklarmerede at "i første hug" blev de gravide- men "nej, hvor var jeg bange for det ville tage lange tid" øhhhh undskyld mig- siger du det til os som har været i gang i over 2 år og nu får hjælp??? Der har jeg desværre lav tålmodighed....
og nu gør det samme sig gældende- vi er i gang med lagngymnastik, og har været gennem 1 år nu uden effekt og gud hjælpe mig om ikke samme veninde kommer og siger at nu må der godt ske noget, de har forsøgt i 3 mdr nu, uden held..... 3MDR ja hun mente sågar at hun nok havde haft bio alle gangene...... nu kom hun så i mandags og fortalt hun var gravid, og dejligt for dem, og øv for mig, som så kan sige "jamen hej igen, Tante Rød, du var da vist ikke inviteret denne mdr.....!!!" uuups jeg skulle vist også af med luft
nå men jeg kender det altså ALT for godt, så smid endelig en besked, når det bliver for meget, altid godt med luft- og så for at det er vores tur i dette år!

Sådan en veninde har jeg også hun skal bare kigge på en tissemand så bliver hun gravid,  og hun sagde også til mig i starten at det skulle nok gå hurtig med jeg blev gravid for nu havde kroppen jo prøvet det før.. men vi har snart været igang i et år og stadig intet.. Med vores datter tog det 14 måneder før de to streger dukkede op, og der var jeg så træt af det hele at alle med babyer og gravide maver bare kunne holde sig langt væk, for hver gang jeg så nogle med babyer eller mave tude brølede jeg hver gang jeg kom hjem.. Tålmodighed og mig er ikke så gode venner.. 

Syntes kun det er godt du får det ud af systemet for det hjælper alså.. Du er også meget velkommen til at skrive til mig hvis du får brug for det.  og så får du lige en  med på vejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.