Hash og glasskår møder småbørn om morgenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Ja bare lige en ½ time mere ville være super, men kan nu godt forstå du ikke har det. det er jo i deres hjem så de skal jo også ha tid til at lave aftensmad og tage sig af deres egne børn. Der er jo ikke en anden hun kan dele de lange dage med som i vuggestuen hvor de har forskellige vagter.... Men der er nu også mange andre grunde til at vi har valgt vuggestue istedet for dagpleje.....

Ja det er godt at aviserne og det lokale blad kan informere os om de ting når nu de ikke selv kontakter os, men vi kan jo heller ikke pakke vores børn ind i vat. Jeg frygter nu bare en dag uheldet er ude - altså de små børn finder jo ALT!

Nej kan ik pakke ind i vat.

Men hvis min unge spiste en klump hash så ved jeg slet ik hva jeg vil gøre, og hvis det er vat der skal til for at undgå det så gjorde jeg det

Ja det er rigtig, er utroligt som tiden ændre sig, da jeg var bette og min mor var dagpleje, jamen da sku hun da finde sig i hvis de kom med ungerne kl halv 6 om morgen og nogengane først hentede dem kl 18. Hun har også fortalt at mange brugte det også som hjælp hvis de skulle handle ind, så handlede de ind først og hentede børnene bagefter, uden at tage hensyn, er godt der er regler nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Nej kan ik pakke ind i vat.

Men hvis min unge spiste en klump hash så ved jeg slet ik hva jeg vil gøre, og hvis det er vat der skal til for at undgå det så gjorde jeg det

Ja det er rigtig, er utroligt som tiden ændre sig, da jeg var bette og min mor var dagpleje, jamen da sku hun da finde sig i hvis de kom med ungerne kl halv 6 om morgen og nogengane først hentede dem kl 18. Hun har også fortalt at mange brugte det også som hjælp hvis de skulle handle ind, så handlede de ind først og hentede børnene bagefter, uden at tage hensyn, er godt der er regler nu.

Tror de vil gik lidt hvis vi den første dag afleverer Niklas Emil i vuggestuen pakket ind i en KÆMPE gang vat

Hold da op..... Ja det er da vidst godt der er kommet regler så. Ej altså hvordan kunne de finde på at misbruge dem sådan den gang?

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Tror de vil gik lidt hvis vi den første dag afleverer Niklas Emil i vuggestuen pakket ind i en KÆMPE gang vat

Hold da op..... Ja det er da vidst godt der er kommet regler så. Ej altså hvordan kunne de finde på at misbruge dem sådan den gang?

he he ku godt lige se det for mig Kommer og aflevere en pølsevat med arme og ben.

Ja det er vildt hva de skulle finde sig i, og er jo egentlig kun nogen og 20 år siden ik, er utroligt så hurtig tiderne ændre sig.

Anmeld

29. juni 2009

lion

Hvor er det sindsygt at sådan nogle ting kan se på en børnehav/vuggestue.
For ja hvor er respekten.

Anmeld

2. juli 2009

Karo

Pyha.....

Jeg kan godt forstå at du er bekymret Rikke, for det ville jeg også være. Jeg kan slet ikke klare tanken om hvis en af børnene skulle spise en klum hash, glasskår eller ryge ned i en skakt
Hvor jeg virkeligt håber at personalet finder alt hvad der ligger og flyder.

Jeg forstår bare ikke hvordan man kan have den holdning til tingene at der er ok at ødelæge det hvis det ikke er deres egne ting Hvad ville de ikke sige hvis mødrene til børnene i vuggestuen smed alle deres brugte bleer hjemme hos dem??? så ville de nok ikke værer så kæke.

Men dejlig at de har fået fokus på problemet, for så er folk mere opmærksomme og så kan det være at de unge finder et andet sted og hænge ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.