Vinker skriver:
Ja det er overskriften på en artikel i vores lokale ugeavis!
"Der blir røget hash, fjernet dæksler og brændt legeredskaber af på legepladsen ved Børnehuset Pavillionen i Sønderris!"
Det er så dét vores søn skal starte om kun 1 månede - Spørg lige om jeg får knuder i maven 
Jeg citerer lidt mere fra artiklen: " Det er blevet en højst uønsket morgenrutine for personalet i Børnehuset Pavillionen i Sønderris, at de må gå en tur rundt på legepladsen og fjerne glasskår, hashklumper, sprutrester og kugler fra softguns, så de ikke ender i munden på et barn.
I den seneste tid er legepladsen blevet et yndet udflugstmål for en gruppe unge, der i ly af legepladsens halvtag holder fest med hashpiber og spiritus, og efterlader både deres affald og tit også en ramponeret legeplads med afbrændte legeredskaber, når de går igen."
Det er jo skrækkeligt! Jeg blir simpelthen så rasende. Hvad fanden bilder dig sig ind (undskyld mit sprog) Tænk at min lille dreng skal færdes sådan et sted - Får helt lyst til at finde en anden plads til ham, men det er sikkert ikke bedre andre steder!
I artiklen står der at det er lykkes nogle fra bestyrelsen havde opdaget nogle unge der en aften, men de nåede at stikke af. Dog fik de skrevet nummerplader ned på 2 knallerter så det er da et spor i sagen!
Jeg håber inderligt at de får mere styr på problemerne inden Niklas Emil skal starte til august ellers vil jeg da straks tænke det værste når han færdes udenfor 
Hilsen en bekymret samt arrig mor

Får Fda en hel klumpå i halsen over det rikke

det må bare ik ske sådan noget, altså hva fanden tænker de på.
Men en anden ting, kan de ik hegne det bedre ind så? På en el anden måde.
Utrolig hvor lidt respekt unge har for andres børn, kan godt forstå at du har det skidt med at han skal afleveres der.
Syntes du skal ringe til dem og få en snak med dem om hvor dårligt du har det og at du gerne vil høre nyt i sagen inden han skal starte der.
Og hvis det slet ik er blevet bedre er en dagpleje måske bedre hvis det er det er det samme alle steder, fordi der er der nok ik unge der render ind i hendes have og gør sådan nogle ting.
Håber virkelig i finder ud af det for det der skal bare ik finde sted, hva nu hvis der er noget de ik lige opdager, små børn undersøger jo alt.
Anmeld