Hvor vil du helst købe kød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

1990h

Maja_4000 skriver:

Vi køber kun hos slagteren.

Og ikke en danish crown slagter der får kødet hjem i stykker. Men hos en slagter der selv afliver og slagter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Maja_4000

Tak for jeres svar kan se at jeg har glemt et par stykker :b hehe

Anmeld

21. marts 2013

Zelinasmor

Frk. Himmelblå skriver:

ADR , når man åbner sådan en pakke surt kød.... Tror lige jeg kom til at kaste lidt op af at tænke på det nu... - De skulle have deres l*rt smidt i nakken, men jeg får aldrig klaget, da man bare har så travlt med at smide varerne ud jo!

Ja det er simpelthen så ulækkert! Har flere gange været oppe ved kassen og informere om rådne gulerødder, muggen rugbrød og for gamle æg. Men fik jeg så meget som et tak? Niks! Fik bare et OKAY. 

Anmeld

22. marts 2013

Frk. Himmelblå

xoxotasha skriver:

Ja det er simpelthen så ulækkert! Har flere gange været oppe ved kassen og informere om rådne gulerødder, muggen rugbrød og for gamle æg. Men fik jeg så meget som et tak? Niks! Fik bare et OKAY. 

Det er bare for langt ude... Gad vide, hvad det er for en branche, de selv tror, de arbejder inden for?

Anmeld

22. marts 2013

Fenja09

Jeg elsker at købe kød og pålæg ved slagteren og vi bruger det bestemt også. Vi køber også i en gårdbutik engang imellem - og det er et fast sted for os når vi køber ind til jul. Økologisk and og flæskesteg. Det smager bedre, der er mere af det - og så må man give lidt mere end hvis man køber det i Føtex.

Der har faktisk været en undersøgelse med prissamligninger ved supermarked og slagter - der er ikke den store forskel. Supermarkeder er dyre og hvis man vælger slagteren får man jo langt bedre og frisk kød for nogle kroner mere.

/Fenja

Anmeld

22. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

stadig samme steder som jeg gør nu for nemhedens skyld i supermarkederne jeg handler i så jeg kan få de andre ting der skal købes til samtidigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.