Hvor vil du helst købe kød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Hulubulu86

I danmark køber vi kød fra halalslagteren (og kylling enten samme sted eller i et supermarked).
I Dubai køber vi fra supermarkederne da alt er halal-slagtet. Regner dog med at skifte til en super god ren halal-slagter da de leverer og kødet er så lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

tarkoflen

Det kommer helt an på hvad det er

Hakket kød køber jeg kun Føtex, Bilka, salling, super Best eller ved slagteren, for det er det eneste sted man kan få friskhakket kød og jeg er meget sippet med at det ikke er sådan noget gaspakket noget!

Kylling er jeg ligeglad med hvor jeg køber, det køber jeg der hvor det er på tilbud og fryser ned

Gode bøffer køber vi i Metro, eller det vil sige, at vi køber en hel steg og skærer ud til bøffer og smider i fryseren ellers er det et af de samme steder som vi køber hakkekød..

Anmeld

21. marts 2013

morethanperfect

Føtex ..

Anmeld

21. marts 2013

Mamalou

Maja_4000 skriver:

Jeg vil helst købe det hos en privat slagter, men det er der desværre ikke altid råd til... Købte sidst i Bilka, hvor min veninde og jeg delte en masse tilbudspakker. Så blev fryseren fyldt med en masse forskelligt. 

Vh. Louise

Anmeld

21. marts 2013

KittyCatta

Jeg køber helst kød ved slagteren, ved Føtexs slagter og i Irma 

Anmeld

21. marts 2013

Moma

Vi køber ikke alt vores kød hos en slagter - men jeg ville gerne. Hold da op, hvor findes der meget dårligt kød hos de forskellige supermarkeder. Møre bøffer er da helt umulige at finde i et supermarked.

Vi køber alt hakket kød hos en slagter - og der er virkelig stor forskel på det, og det man kan købe hos et supermarked (måske fordi der er hestekød i - HA HA - ej spøg til side).

Anmeld

21. marts 2013

Albertsen92

Føtex, for vores føtex har et stort udvalg af økologisk kød- køber ikke andet

Anmeld

21. marts 2013

@BRUGER

Jeg har svaret føtex :-) 

Normalt køber vi kun kød i superbedst, og hvis vi skal have gæster køber vi ved en slagter.. 

Anmeld

21. marts 2013

Frk. Himmelblå

Har skrevet privat slagter og Irma. - Det vigtigste for mig er, at den private/butiksslagteren har frilands og/eller øko-kød.

Kan så godt lige slagteren på Kultorvet, hvor de kun har øko, men hold da fest nogle priser! Kan bedre være med på Irmas frilands- og økovarer, som jeg også synes er virkeligt udmærkede. 

Anmeld

21. marts 2013

Frk. Himmelblå

xoxotasha skriver:

Alle andre steder end fakta. Handler alt ind i fakta på nær gulerødder og kød. Gulerødderne er som regel rådne og kødet er surt (har jeg oplevet adskillige gange)

vil helst købe kød pakker hos grisogko.dk 

ADR , når man åbner sådan en pakke surt kød.... Tror lige jeg kom til at kaste lidt op af at tænke på det nu... - De skulle have deres l*rt smidt i nakken, men jeg får aldrig klaget, da man bare har så travlt med at smide varerne ud jo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.