Blå læber men!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.769 visninger
23 svar
8 synes godt om
21. marts 2013

MIWULA

Min søn fik nu blå læber igen her til formiddag mens han spiste morgen mad og men nu er det væk igen. Det er ikk første gang det sker og vi har været til lægen sidst hvor han havde lungebetændelse men det tror jeg altså ikk han har nu. 

Han har haft astmatisk bronkitis før men der forsvinder blå læber vel ikk bare lige vel? 

Han er forkølet og man kan høre han puster og stønner lidt. Men er i godt humør og overhoved ikk påvirket på nogen måde. 

Tror i det kan være andet galt eller hva tror i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MIWULA skriver:

Min søn fik nu blå læber igen her til formiddag mens han spiste morgen mad og men nu er det væk igen. Det er ikk første gang det sker og vi har været til lægen sidst hvor han havde lungebetændelse men det tror jeg altså ikk han har nu. 

Han har haft astmatisk bronkitis før men der forsvinder blå læber vel ikk bare lige vel? 

Han er forkølet og man kan høre han puster og stønner lidt. Men er i godt humør og overhoved ikk påvirket på nogen måde. 

Tror i det kan være andet galt eller hva tror i? 

Tænker at det er fordi han fryser.
Min søn har os blå læber men han er os hjertebarn

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

Jeg synes du skal få det undersøgt! Blå læber, fingre m.m er tegn på at blodet ikke bliver iltet som det skal. Derfor sys jeg du skal få ham tjekket. Nogle børn får det også i svømmehallen og når det er koldt men det er ikke "normalt" Kram!

Anmeld

21. marts 2013

MIWULA

hannetheis skriver:

Tænker at det er fordi han fryser.
Min søn har os blå læber men han er os hjertebarn

Åhh gid det dog bare var derfor men det er det ikk. Han er slet ikk Kold. 

Åh får de blå læber som hjertebørn? 

Anmeld

21. marts 2013

MIWULA

MorDk skriver:

Jeg synes du skal få det undersøgt! Blå læber, fingre m.m er tegn på at blodet ikke bliver iltet som det skal. Derfor sys jeg du skal få ham tjekket. Nogle børn får det også i svømmehallen og når det er koldt men det er ikke "normalt" Kram!

Ja det vil jeg også men min læge holder nu ferie så skal lige finde ud af hvordan man så gør. 

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

MIWULA skriver:

Ja det vil jeg også men min læge holder nu ferie så skal lige finde ud af hvordan man så gør. 

Henviser din læge ikke til nogle andre læger imens han har ferie?

Ellers ring til vagtlægen

Anmeld

21. marts 2013

MIWULA

MorDk skriver:

Henviser din læge ikke til nogle andre læger imens han har ferie?

Ellers ring til vagtlægen

Jo alle andre i byen. Hehe men ved ikk om man skal ringe eller bare tage derop. Ja men er ikk så glad for vagt læger synes ik altid de er så grundige.  

Anmeld

21. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MIWULA skriver:

Jaddedetk

Åhh gid det dog bare var derfor men det er det ikk. Han er slet ikk Kold. 

Åh får de blå læber som hjertebørn? 

Ja det kan de godt få

Anmeld

21. marts 2013

Mette.

MorDk skriver:

For lige at være sikker på jeg forstår det rigtigt - er det så ikke "normalt" at få blå læber hvis de små fx fryser i svømmehallen?

Anmeld

21. marts 2013

MIWULA

hannetheis skriver:

Ja det kan de godt få

Men der er vel andre symtomer så os ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.