Del din erfaring fra den søde ventetid og efter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
17 svar
10 synes godt om
20. marts 2013

Musse21

Inspireret efter at have læst et blad tænkte jeg i piger kunne være med til lidt sjov.
Hjælp os gravide med at være forberedt...

Det bedste råd du fik under graviditeten?
Dit bedste skønhedstip?
Dit bedste køb. Enten til baby eller dig selv?
Det skal man bruge dagene efter fødslen?
Det var der ingen der havde fortalt dig? (Omkring fødslen eller tiden efter)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Musse21 skriver:

Inspireret efter at have læst et blad tænkte jeg i piger kunne være med til lidt sjov.

Dit bedste skønhedstip?

Det bedste råd du fik under graviditeten? Kan jeg ikke huske
Dit bedste skønhedstip? tror ikke jeg fik noget af.
Dit bedste køb. Enten til baby eller dig selv? Amme bh, brystcreme, suttebrikker. 
Det skal man bruge dagene efter fødslen? Ro med baby. Og ikke gæster i tide og utide. 
Det var der ingen der havde fortalt dig? (Omkring fødslen eller tiden efter) at det ikke kun var veerne der gjorde ondt, men at det også gjorde ondt dagene efter fødslen og de første toilet besøg var knap så behagelige. At det "værste" ved at være mor ikke er manglende søvn men derimod evig bekymring 

Anmeld

20. marts 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Dit bedste skønhedstip?

Og forresten, mit bedste råd til jer gravide  Nyd det! I kommer til at savne maven, ja selv fødslen. Og vær i nuet med den lille ny, babyen bliver så hurtig stor og tiden kommer aldrig igen. At blive mor er simpelhen det største! 

Anmeld

20. marts 2013

Musse21

sommerbarn<3 skriver:

Og forresten, mit bedste råd til jer gravide  Nyd det! I kommer til at savne maven, ja selv fødslen. Og vær i nuet med den lille ny, babyen bliver så hurtig stor og tiden kommer aldrig igen. At blive mor er simpelhen det største! 

Hørte en der sagde man virkelig skulle nyde de første 3 mdr. For derefter gik det ALT for stærkt

Anmeld

20. marts 2013

sommerbarn<3

Musse21 skriver:

Hørte en der sagde man virkelig skulle nyde de første 3 mdr. For derefter gik det ALT for stærkt

Nemlig. Min søn er 21 mdr og det er ved at gå lidt op for mig at han ikke er baby mere. Men kan ikke forstår det er gået så hurtigt. Nåede slet ikke at have en baby ret længe synes jeg, det gik så hurtigt 

Anmeld

20. marts 2013

HopinWishin

Musse21 skriver:

Dit bedste skønhedstip?

Det bedste råd du fik under graviditeten? -NYD at sove når du kan! At være 'fri' med manden/kæresten. Slap af!!

Det bedste skønhedstip? - Plej håret.  Masser af hårkur

Det bedste køb? - Vi er super glade for Voksi posen til den lille. 

Det skal man bruge dagene efter fødsel? - På sygehuset var vi glade for kiks og lakridser  

Det var der ingen der havde fortalt mig? - At man kan blive total hormonella og tudemarie... 

Anmeld

21. marts 2013

Musse21

HopinWishin skriver:

Det bedste råd du fik under graviditeten? -NYD at sove når du kan! At være 'fri' med manden/kæresten. Slap af!!

Det bedste skønhedstip? - Plej håret.  Masser af hårkur

Det bedste køb? - Vi er super glade for Voksi posen til den lille. 

Det skal man bruge dagene efter fødsel? - På sygehuset var vi glade for kiks og lakridser  

Det var der ingen der havde fortalt mig? - At man kan blive total hormonella og tudemarie... 

Man skal nok lige huske sig selv på det med at sove når man kan og nyde tiden sammen som kærester når muligheden er der

Anmeld

21. marts 2013

Amagerpigen82

Musse21 skriver:

Dit bedste skønhedstip?

- ingen. Fik kun en masse sludder og bekymrede miner.

Dit bedste skønhedstip?
- Haha... skønhed?!? Man er tyk, kvabset, med dødt fældende hår pga. amningen, evigt lækkende bryster og gylp udover sig. Der er ingen skønhed udover den totalt nuttede baby man render rundt med. Men det betyder intet, - alle (inkl. dig selv) kigger alligevel bare på nuttet baby

- en GOD amme-BH til mig selv. voksiposen til Baby.

- Fred og ro. Så få gæster som overhovedet muligt. Masser af tid til at se hinanden i øjnene og nyde baby, hinanden og at man er blevet en familie. Seriøst, - sørg for at få så få gæster som overhovedet muligt. Vi fik ingen på selve dagen og kun bedsteforældrene dagen efter og det var rigeligt. Det er så magiske timer og dage at man skal nyde hvert sekund! (i fred og ro )

- At selve fødslen er en helt fantastisk oplevelse som jeg nu er super ked af jeg kun kommer til at gøre en eller to gange mere! Jeg synes kun man hører om de hårde, dårlige fødsler men jeg synes virkelig det var en god oplevelse som jeg synes man skal glæde sig til (og ikke kun til 'afsluningen'=baby)

Anmeld

21. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Det bedste råd du fik under graviditeten? hmmmm, det ved jeg ikke lige.. Mit bedste råd til dem der er gravide må være; nyd det.. Og få alt det bedste ud af det.. Lige pludselig er det ovre.. Både graviditet og fødsel..
Dit bedste skønhedstip? hmmmmm, generelt bare at tage sig lidt tid til at smører sig ind i creme, børste hår, sætte det pg lægge lidt make-up.. Bare mascara!
Dit bedste køb. Enten til baby eller dig selv? jeg kan ikke vælge, har simpelthen købt så meget. newborn seat, mariehøne legetæppe, tøjet, bæresele, barnevogn, autostolen.
Det skal man bruge dagene efter fødslen?ISBIND!!!!!!! Tag et bind og gør vådt og så i fryseren. Tag en stofble rundt om det og læg det i trussen.. Mums
Det var der ingen der havde fortalt dig? at man efter fødslen, kan være så afkræftet at man ikke kunne løfte sit eget barn eller stå på egne ben. (efter en normal fødsel der kun tog 5,5 time) vidste godt det er hårdt for kroppen. . At amningen er benhårdt arbejde og man skal huske at bede om hjælp, hvis det ikke fungerer/hvis man føler det er forkert..(Omkring fødslen eller tiden efter)

Anmeld

21. marts 2013

lycly

- Nyd de sidste par uger. Et råd jeg slet ikke fulgte men som jeg burde have gjort!
Dit bedste skønhedstip?
- Fjern make up om aftenen!
- En dyr men god barnevogn (emmaljunga) specielt når man bor i storbyen og skal med offentlig transport
- Mad i fryseren! Så slipper man for at tænke på madlavning. En tørretumbler kunne jeg også godt have brugt
- Ingen havde nogensinde nævnt ordet EFTER veer. Man sidder der roligt og ammer og pludselig tror man at man skal føde igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.