Musse21 skriver:
Inspireret efter at have læst et blad tænkte jeg i piger kunne være med til lidt sjov.
Hjælp os gravide med at være forberedt...
Det bedste råd du fik under graviditeten?
Dit bedste skønhedstip?
Dit bedste køb. Enten til baby eller dig selv?
Det skal man bruge dagene efter fødslen?
Det var der ingen der havde fortalt dig? (Omkring fødslen eller tiden efter)
Det bedste råd du fik under graviditeten?
- ingen. Fik kun en masse sludder og bekymrede miner.
Dit bedste skønhedstip?
- Haha... skønhed?!? Man er tyk, kvabset, med dødt fældende hår pga. amningen, evigt lækkende bryster og gylp udover sig. Der er ingen skønhed udover den totalt nuttede baby man render rundt med. Men det betyder intet, - alle (inkl. dig selv) kigger alligevel bare på nuttet baby

Dit bedste køb. Enten til baby eller dig selv?
- en GOD amme-BH til mig selv. voksiposen til Baby.
Det skal man bruge dagene efter fødslen?
- Fred og ro. Så få gæster som overhovedet muligt. Masser af tid til at se hinanden i øjnene og nyde baby, hinanden og at man er blevet en familie. Seriøst, - sørg for at få så få gæster som overhovedet muligt. Vi fik ingen på selve dagen og kun bedsteforældrene dagen efter og det var rigeligt. Det er så magiske timer og dage at man skal nyde hvert sekund! (i fred og ro

)
Det var der ingen der havde fortalt dig? (Omkring fødslen eller tiden efter)
- At selve fødslen er en helt fantastisk oplevelse som jeg nu er super ked af jeg kun kommer til at gøre en eller to gange mere! Jeg synes kun man hører om de hårde, dårlige fødsler men jeg synes virkelig det var en god oplevelse som jeg synes man skal glæde sig til (og ikke kun til 'afsluningen'=baby)
Anmeld