Jeg føler mig ensom :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Mit barn er snart et halvt år gammel. Hxn er ikke det eneste barn. Jeg elsker min børn. Men jeg savner at være andet en Mor. Jeg har en del bekendte som jeg skriver med over nettet. Jeg har mange facebookveninder men ses jo aldrig med nogen af dem desværre. Jeg har mistet tilliden til folk. Jeg er bare mig selv og vil helst bare være hjemme. Jeg har haft mødregruppe. Denne er opløst. Og jeg kom ikke så godt ud af det med dem. Jeg har gået mange ture. Men alene. Går på café alene med min yngste. Jeg burde gøre noget ved det. Ville gerne ud med en veninde. Men har ikke rigtig nogen tæt en.

Jeg bor 5 min fra hering, og hvis du bor i nærheden af mig, ku vi sagtens mødes på en cafe og drikke en kop varm caco eller tage vores store unger med i legepland i centret!! Det betyder bare rigtig meget at komme ud ind i mellem. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg bor 5 min fra hering, og hvis du bor i nærheden af mig, ku vi sagtens mødes på en cafe og drikke en kop varm caco eller tage vores store unger med i legepland i centret!! Det betyder bare rigtig meget at komme ud ind i mellem. Vh stine

Der er lidt langt desværre. Men tak for tanken. Problemet er at jeg har en del bekendte som jeg kan mødes med. Men det er bare så svært for mig.

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Kender det godt. Op med humøret, det er sikkert være nogle gange end andre. Hvordan var det før du fik den yngste. Tænker om du altid har haft lidt social fobi eller du måske har lidt fødselsdepression? Hvor bor du henne i landet? Til dig.

Jeg tror det er kommet så småt inden jeg fik min ældste faktisk. Nu er det bare blevet værre. Jeg bor på sjælland.

Anmeld

21. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg tror det er kommet så småt inden jeg fik min ældste faktisk. Nu er det bare blevet værre. Jeg bor på sjælland.

Stakkels dig altså. Det er desværre lidt langt væk fra mig. Ellers ville jeg gerne være der for dig. Ved hvordan du har det har selv haft en lang periode hvor jeg havde det ligesådan, men tror heldigvis det er ved at vende. Håber det også gør for dig 

Anmeld

21. marts 2013

bøllen

Kunne være mig der skrev dette . Går dog hjemme på fp , Gud hvor jeg SAVNER mit arbejde, mine kollegaer , den daglige gang på en arbejds plads .. 

Føler mig godt nok også temmelig ensom ....  savner at kommer ud og snakke med andre mennesker end min mand og børn.

Til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.