Jeg føler mig ensom :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
14 svar
6 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg føler mig ensom. Jeg har min familie, mine børn. Men jeg er ensom. Jeg har mange bekendte. Men jeg er ensom. Jeg er på barsel og jeg laver næsten aldrig noget. Er ensom. Jeg keder mig. Ensomheden æder mig op. Er så ked af det. Idag sad jeg igen i sofaen med computeren og tv tændt. Ensomhed. Hvad skal jeg gøre af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Jupiter

Du skal da ud og lave noget, møde nogle mennesker!

Tag til baby-svømning, få fat i shpl og find en mødregruppe.

Find terminsgruppen herinde som har født samtidig med dig, og prøv om ikke i kunne være sociale sammen.

Gå til "åbent hus" arrangementer på bibliotekerne hvor shpl holder foredrag (hvis det tilbud findes i din kommune).

Få en hobby som du kan lave om aftenen mår manden er hjemme til at passe børn (noget hvor du skal ud og være sammen med andre).

Anmeld

20. marts 2013

B&J

jamen du må på jagt efter manden, hvis du ikke har en i livet

Anmeld

20. marts 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Jeg føler mig ensom. Jeg har min familie, mine børn. Men jeg er ensom. Jeg har mange bekendte. Men jeg er ensom. Jeg er på barsel og jeg laver næsten aldrig noget. Er ensom. Jeg keder mig. Ensomheden æder mig op. Er så ked af det. Idag sad jeg igen i sofaen med computeren og tv tændt. Ensomhed. Hvad skal jeg gøre af mig selv

Det ku ha været mig der skrev det indlæg. Føler mig også totalt ensom de dage hvor kæresten ikke Kommer hjem. Hvad der kan gøres ved den. Tja ved det faktisk ikke. Jeg går også hjemme på barsel og glæder mig meget til der forhåbentlig snart starter en mødre gruppe. 

Anmeld

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor gammel er din baby?? Ku i evt gå til baby svømning, legestue, baby salmesang eller baby gymnastik?? Bare for at komme lidt ud og lave noget andet. Går du ik i mødregruppe? Ellers er det også en god mulighed for at møde nogle nye mennesker/ venner.

Ka du evt få lidt alene tid om aftnen, så du ka tage en tur ud og spise/ gå i biografen med en veninde?? Vh stine

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvor gammel er din baby?? Ku i evt gå til baby svømning, legestue, baby salmesang eller baby gymnastik?? Bare for at komme lidt ud og lave noget andet. Går du ik i mødregruppe? Ellers er det også en god mulighed for at møde nogle nye mennesker/ venner.

Ka du evt få lidt alene tid om aftnen, så du ka tage en tur ud og spise/ gå i biografen med en veninde?? Vh stine

Mit barn er snart et halvt år gammel. Hxn er ikke det eneste barn. Jeg elsker min børn. Men jeg savner at være andet en Mor. Jeg har en del bekendte som jeg skriver med over nettet. Jeg har mange facebookveninder men ses jo aldrig med nogen af dem desværre. Jeg har mistet tilliden til folk. Jeg er bare mig selv og vil helst bare være hjemme. Jeg har haft mødregruppe. Denne er opløst. Og jeg kom ikke så godt ud af det med dem. Jeg har gået mange ture. Men alene. Går på café alene med min yngste. Jeg burde gøre noget ved det. Ville gerne ud med en veninde. Men har ikke rigtig nogen tæt en.

Anmeld

20. marts 2013

emsaroto

Få en hobby, find en mødre gruppe
Hvis du bor i nærheden af mig, er du velkommen til at joine mit liv

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Få en hobby, find en mødre gruppe
Hvis du bor i nærheden af mig, er du velkommen til at joine mit liv

Hvor er du sød. Men det er bare slet ikke så nemt igen. Jeg er faktisk fået en anelse socialfobi.

Anmeld

20. marts 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Hvor er du sød. Men det er bare slet ikke så nemt igen. Jeg er faktisk fået en anelse socialfobi.

Det er da utrolig træls ...

Ved ikke lige hvad jeg kan sige der, fordi jeg ikke kender til det med social forbi men et KÆMPE til dig.

Anmeld

20. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Kender det godt. Op med humøret, det er sikkert være nogle gange end andre. Hvordan var det før du fik den yngste. Tænker om du altid har haft lidt social fobi eller du måske har lidt fødselsdepression? Hvor bor du henne i landet? Til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.