Nogle gange forstår jeg ikke andre mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

finkedinke

Jeg undrer mig over hvad der sker når folk sætter sig bag rettet.
Min egen kære mand der er så sød og tålmodig kan være så irriterende at køre bil med. Hvis han er træt når han kører så bliver han politibetjent typen der skal brokke sig over alle de andre, f.eks. ved vi jo at når der bliver rødt lys så er der ALTID lige 1-2 der skal smutte med over og ender med at køre over for rødt og være til gene. Min mand bliver så gal. Men han sidder dog ikke og råber og skaber sig til folk, det er bare os der sidder i bilen der skal høre på det.
Jeg selv gider ikke hidse mig op. Jeg holder godt afstand til dem der kører som idioter og håber bare at de ikke tager mig med når det går galt.

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
nutche skriver:

har faktisk en sjov historie i forbindelse med det.
en kørelærer jeg havde, fortalte netop om en meget generende billist der lå i r.... på skolevognen og dyttede hele vejen op af en bakke. skolevognen kørte det den måtte, men den anden bil ønskede at komme forbi på en strækning hvor der var overhaling forbudt.
til sidst lykkedes det billisten at overhale.....og han blev stoppet 2 min senere af politiet..... for fart

for ja folk kan nemlig være utroligt modbydelige, og jeg var en af dem der var rigtig længe om at få mit kørekort.

YES... så kan han lære det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.