Nogle gange forstår jeg ikke andre mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

TbCp

Havde køretime igår. Kørte inde i midtbyen og kørte hvad jeg måtte og som jeg måtte. Da vi drejer til højre ved en vej og holder i en lyskurv kommer der en åben bmw op på siden af os og manden i den råber helt vildt af mig.
Min kørelærer ruller vinduet ned og sagde "hvad siger du?" så mumlede han et eller andet og minkørelærer spurgte igen "hvad siger du?" så fik hun bare et "årh bare hold kæft" tilbage i hovedet.
Blev da noget chokeret. Min kørelærer sagde at jeg INTET havde gjort forkert og havde kørt helt perfekt.

Der er bare nogle mennesker der ikke kan tåle at se en skolevogn... helt ærligt, de har da selv siddet der engang!!!

Er glad for det ikke skete ved en af mine første køretimer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Mca<3

TbCp skriver:

Havde køretime igår. Kørte inde i midtbyen og kørte hvad jeg måtte og som jeg måtte. Da vi drejer til højre ved en vej og holder i en lyskurv kommer der en åben bmw op på siden af os og manden i den råber helt vildt af mig.
Min kørelærer ruller vinduet ned og sagde "hvad siger du?" så mumlede han et eller andet og minkørelærer spurgte igen "hvad siger du?" så fik hun bare et "årh bare hold kæft" tilbage i hovedet.
Blev da noget chokeret. Min kørelærer sagde at jeg INTET havde gjort forkert og havde kørt helt perfekt.

Der er bare nogle mennesker der ikke kan tåle at se en skolevogn... helt ærligt, de har da selv siddet der engang!!!

Er glad for det ikke skete ved en af mine første køretimer.

Idiot ,,  Det kan du lige så godt vende dig til  Folk er sgu blevet tosset ...

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Utroligt der er nogen som skal være sådan....

Anmeld

24. juni 2009

Betina88

Det er så forfærdeligt , at folk ska' te sig undsvage over for andre som køre i bil ..

Anmeld

24. juni 2009

Ni-ko-li-ne

enig enig enig Tina...

bare vent til du har fået kortet.... det bliver kun værre... tro mig....

og særligt i Odense synes jeg....

Anmeld

24. juni 2009

TbCp

nej nej nej... i må da ik sige at det kun bliver værre så tør jeg da ikke køre uden en kørelære ved siden af mig

Anmeld

24. juni 2009

h_bernie

Nogle mennesker er altså bare underlige. Tror det er rigtigt at der er nogen der ikke kan klare synet af en bil fra en køreskole, men hvordan er det lige de selv har fået kørekortet....

Anmeld

24. juni 2009

Lone Jakobsen

har faktisk en sjov historie i forbindelse med det.
en kørelærer jeg havde, fortalte netop om en meget generende billist der lå i r.... på skolevognen og dyttede hele vejen op af en bakke. skolevognen kørte det den måtte, men den anden bil ønskede at komme forbi på en strækning hvor der var overhaling forbudt.
til sidst lykkedes det billisten at overhale.....og han blev stoppet 2 min senere af politiet..... for fart

for ja folk kan nemlig være utroligt modbydelige, og jeg var en af dem der var rigtig længe om at få mit kørekort.

Anmeld

24. juni 2009

Jules

Ihhh altså ...Hvorfor kan folk ikke bare vise lidt respekt...Eller så lade os fredelige sjæle passe os selv?
Gruer selv for når jeg skal have kørekort...Håber der snart bliver råd!!! Så jeg ikke sidder fast der ude på bøh landet

Anmeld

25. juni 2009

TbCp

Jeg er jo også kommet meget sent igang med det... kunne jo være startet på det for 13 år siden
Nu er jeg endelig igang og kan slet ikke vente til jeg får det!!! Hvis så bare alle idiot-billisterne holder sig inden døre de dage jeg skal køre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.