hvor længe skal man kæmpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Det hans lejlighed, så mig der skal flyt men har ikke noget sted at flyt hen pt. Så skal vente til jeg får min egen lejlighed

Du kan ikke bo ved noget familie, eller en veninde, bare lige til du finder noget eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

Du kan ikke bo ved noget familie, eller en veninde, bare lige til du finder noget eller hvad?

Desværre ikke har sådan forhørt mig.

Anmeld

20. marts 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Desværre ikke har sådan forhørt mig.

Hvor er det træls for dig..  Med hensyn til at han ikke rydder op efter sig selv, så bare tænk at det må han om, vask kun dit eget tøj, lav kun mad til dig selv, og ryd kun dit eget op. så må han jo tumle rundt med sit eget, og det han jo nød til hvis han vil have mad og rent tøj osv.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

Hvor er det træls for dig..  Med hensyn til at han ikke rydder op efter sig selv, så bare tænk at det må han om, vask kun dit eget tøj, lav kun mad til dig selv, og ryd kun dit eget op. så må han jo tumle rundt med sit eget, og det han jo nød til hvis han vil have mad og rent tøj osv.

Desværre kan jeg bare ikke leve i rod bliver stresset og får det faktisk vildt dårligt har prøvet og der stank og var bare klamt i lejligheden

Anmeld

20. marts 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Desværre kan jeg bare ikke leve i rod bliver stresset og får det faktisk vildt dårligt har prøvet og der stank og var bare klamt i lejligheden

okay, gik bare ud fra at han ville gøre noget, hvis ingen andre gjorde. Så er der desværre ikke meget andet at gøre end at vente desværre

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

okay, gik bare ud fra at han ville gøre noget, hvis ingen andre gjorde. Så er der desværre ikke meget andet at gøre end at vente desværre

Nej skal på kommunen imorgen og rykke lidt i dem med lejlighed.

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Er jo dum nok til at kæmpe for det. Men har virkelig snart opgivet håber snart jeg får en lejlighed. For så skal han nok ikke flyt med

Jeg  for at du snart får en lejlighed og at du flytter selv..

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg  for at du snart får en lejlighed og at du flytter selv..

Taaak

Anmeld

20. marts 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Nej skal på kommunen imorgen og rykke lidt i dem med lejlighed.

Lyder som en rigtig god ide, :-)

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

Lyder som en rigtig god ide, :-)

Også skal jeg snakke med min mor. For kan ikke magte det mere desværre .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.