hvor længe skal man kæmpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Noneother

So sorry, men der burde ikke være sådan nogle problemer i et parforhold efter kun 4 måneder.

Hvis du allerede har det sådan med ham nu, og han ikke engang kan finde ud af at tage sig sammen i "nyforelskelsesfasen" så bliver det jo ikke bedre.

Hvad f*** er det osse for en gang fis at han ikke engang gider at møde din familie, når I skal have et barn sammen? Han lyder altså lidt speciel.

Så mit råd ville være at sætte foden ned og sige at nu må han tage sig sammen, eller osse er der ikke mere at gøre.

Sørgeligt men sandt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hvor er det synd du venter barn med ham.
Han lyder til at være ski** ligeglad med alt.

Undskyld, det lyder hårdt, men har ikke andet at sige.

Tror også han er skide ligeglad med alt og hvordan lejligheden ser ud og har sagt op til flere gange der skal være rent og pænt og især når babyen kommer. Ellers kan vi få kommunen på nakken det virker han også skide ligeglad med.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Kief31 skriver:

Hvis i ikke engang har været sammen i 4 måneder, og du allerede er så træt af ham, så synes jeg at du skulle droppe ham. Han lyder ærlig talt heller ikke til at være særligt charmerende..

Har også mine overvejelser. Men alligevel kæmper jeg fordi vi troeds alt venter barn sammen

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

Han lyder da ikke specielt intresseret i hverken dig, eller jeres "fremtid" hvor længe har du/i kæmpet for forholdet?

Tror jeg snart også han er skide ligeglad med.
Faktisk siden jeg blev gravid.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

det lyder præcis som min x,..

kun en udvej. GODBYE!!!

Bare så surt. og synd for hans forældre at vi ikke kommer til at være sammen for så kommer de jo nok ikke til at se babyen så tit

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

So sorry, men der burde ikke være sådan nogle problemer i et parforhold efter kun 4 måneder.

Hvis du allerede har det sådan med ham nu, og han ikke engang kan finde ud af at tage sig sammen i "nyforelskelsesfasen" så bliver det jo ikke bedre.

Hvad f*** er det osse for en gang fis at han ikke engang gider at møde din familie, når I skal have et barn sammen? Han lyder altså lidt speciel.

Så mit råd ville være at sætte foden ned og sige at nu må han tage sig sammen, eller osse er der ikke mere at gøre.

Sørgeligt men sandt.

Tænker også det helt vildt det er sådan allerede og har stået på siden jeg blev gravid. Men tænkte jeg ville kæmpe for det og få det til at fungere. Synes også det skide latterligt han ikke vil møde min familie. Men han vil have mig med til hans familie.

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Tror også han er skide ligeglad med alt og hvordan lejligheden ser ud og har sagt op til flere gange der skal være rent og pænt og især når babyen kommer. Ellers kan vi få kommunen på nakken det virker han også skide ligeglad med.

Ja, men hvorfor så ikke stå alene med det?
Han er jo ikke til meget hjælp!

Anmeld

20. marts 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Tror jeg snart også han er skide ligeglad med.
Faktisk siden jeg blev gravid.

Så smid ham ud, hvis han ikke kan se hvilken fantastisk tid han kunne gå i møde, så lad ham om det. Det ham selv i sidste ende der fortryder.

Håber tingene løser sig

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja, men hvorfor så ikke stå alene med det?
Han er jo ikke til meget hjælp!

Er jo dum nok til at kæmpe for det. Men har virkelig snart opgivet håber snart jeg får en lejlighed. For så skal han nok ikke flyt med

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

Så smid ham ud, hvis han ikke kan se hvilken fantastisk tid han kunne gå i møde, så lad ham om det. Det ham selv i sidste ende der fortryder.

Håber tingene løser sig

Det hans lejlighed, så mig der skal flyt men har ikke noget sted at flyt hen pt. Så skal vente til jeg får min egen lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.