Solarium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Diana...

Nope.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

saxa

Eeeelsker at tage sol Men om sommeren foretrækker jeg den rigtige sol... Kan dog godt finde på at tage i solarium alligevel...

Anmeld

24. juni 2009

Fiona78

Har taget meget solarium men efter jeg begyndte at få rigtig mange modersmærker på skuldre og bryst så er jeg blevet temmelig solforskrækket men nyder dog den ægte sol med omtanke, det skal lige siges jeg har mørkt hår og mørke øjne og bliver nemt lækkert brun men er sgu så bange for hud eller modermærke kræft

Anmeld

24. juni 2009

Pige2009

Tager normalt kun 10 gange solarium, hvis jeg skal til udlandet, ellers slet ikke. Mest for at lægge bunden. I år har jeg intet taget, da jeg bliver i DK her til sommer og vil heller ikke tage sol, nu jeg er gravid.

Anmeld

24. juni 2009

Muffinmus

tager enkelte gange sol, i mine sjove teenageår gjorde jeg det tit, men nu bliver det mere til sjældent. Dog har jeg efter fødslen været i sol 3 gange for jeg har eksem der har bedst af sol, hvad enten det er fake eller den gode gyldne sol

Anmeld

24. juni 2009

Tina2

saxi skriver:

Eeeelsker at tage sol Men om sommeren foretrækker jeg den rigtige sol... Kan dog godt finde på at tage i solarium alligevel...

Same here:-)

Anmeld

24. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har taget 4-5 gange her op til sommeren, da jeg ellers bliver forbrændt i den rigtige sol. Og så er jeg også meget lys i huden, og ville ikke have det godt med at vise mig i bare arme og ben med min naturlige hvide farve
Men tager aldrig om vinteren... for helbredets skyld

Anmeld

24. juni 2009

bette

jeg gør det egentlig ikke fordi jeg elsker det..
men ligner altså noget der er løgn.. når jeg har næsten sort hår og brune øjne.. kommer jo til at ligne en goth hvis jeg ikke tager lidt sol..
er nemlig meget lys i huden normalt.. og det passer ik sammen,
men bliver også sjældent solskoldet..
så længe jeg ikke bliver forbrændt så vil jeg godt tage lidt sol...
men gør det ik så ofte.. for er også lidt bange for det.. har ihvertfald respekt for det

Anmeld

24. juni 2009

Vinker

Det er meget i perioder, men har stemt "hele året". Ved godt at det ikke er spor sundt for ens krop, men jeg har det meget bedre med mig selv når jeg har en smule kulør!

Anmeld

25. juni 2009

NaFe

har stemt hele året...

tager sol ca 1 gang om ugen..og det enda lidt nu..plejede a tage 3 gange om ugen. da jeg blev gravid tog jeg en kold tyrker og tog intet sol i alle 9 måneder...men nu skal den brune farve altså tilbage igen...

ja man bliver afhængig a det.....forfærdeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.