Solarium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem gå i sol

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.533 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Sweet1978

Er det et fortidens levn? Eller hvor mange bruger det stadig? Jeg gør det om foråret for lige at få en bund farve til sommeren (så bliver jeg ikke rød). Har brugt ca. 200 kr. på det i år, og er fint gylden nu inden vi tager afsted på lørdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Guldet

Jeg har stemt hele året..
Jeg tager mest sol op til et eller andet, hvis jeg feks. skal i byen..
Men når solen er fremme så fortrækker jeg helt sikkert den..

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Aldrig i livet... Fik en 2. grads forbrænding for 8 år siden... Solcentret havde ikke informeret om nye rør... Jeg lå i 14 dage og kunne intet... Sov konstant, havde det skidt, hele kroppen var øm, det kløede og kunne ikke gå næsten...

Anmeld

24. juni 2009

tumle81

Bruger det aldrig..

Er meget lys i huden og har flere gange som barn og yngre blevet forbrændt af både den "alm" sol og solarie.
Jeg er nervøs ved tanken om hudkræft og har affundet mig med at jeg altså bare er lys (bleg) i huden og ikke bliver brun ligemeget om det er solarie sol eller himmel sol!!

Kan dog godt lide at være ude i solen, men er blevet god til at bruge sol creme

Knus Kathrina 22+1 

Anmeld

24. juni 2009

sarahb

Jeg tar sol gennem hele året... når jeg synes jeg er blevet for bleg, så går jeg lige amok og så kan jeg vente en måned eller 2. men vi får gratis solarie så pt er jeg der ofte, mmm elsker at være brun.

Anmeld

24. juni 2009

Balderson

Nej, kunne aldrig drømme om at gå i solarium...

Det er simpelhen ikke noget jeg vil udsætte min krop for.. Passer også godt på min krop, når jeg er på stranden..

Vil hellere bruge penge på selvbruner, hvis det skulle være, at man gerne vil være lidt fake brun til en fest...

Anmeld

24. juni 2009

Ni-ko-li-ne

tager ikke meget sol for tiden... men ind imellem.... det giver jo rynker hvis man er alt for ivrig ;-)

Anmeld

24. juni 2009

haps

Har stemt nej for det er godt nok længe siden sidst.. Er meget lys i huden - prøver på at få noget "normal" sol med masser af solcreme - ellers ligner jeg en krebs og tror ikke det er så sundt for huden.. men kan godt finde på at tage et par gange op til større begivenheder i den kolde del af året for ikke at se helt gennemsigtig ud..

Anmeld

24. juni 2009

Heidi.

Jeg tager en lille smule her i sommeren.. Ellers tager jeg slet ikke imod solens farve, og bliver bare knald rød.

Anmeld

24. juni 2009

Sweet1978

Heidi-Godsk skriver:

Jeg tager en lille smule her i sommeren.. Ellers tager jeg slet ikke imod solens farve, og bliver bare knald rød.

Ja det er også præcis sådan jeg har det. er meget lys både hud og hår og så en smule rødblond og rødhårede bliver jo som bekendt nemt solskoldede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.