Har det nogen betydning, om man er syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

popzi

Anonym skriver:

Du kan sagtens nå at teste positiv endnu hvis først du forventer mens d. 31. kan du jo reelt først teste der

Jeg testede positivt i fredags, forventer mens imorgen. Så for mig var det ikke dårligt at være syg op til

Ja okay.. men for to måneder siden var jeg gravid og kunne teste positiv nu. Men fik SA men det kan jo være forskelligt ikk??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Anonym trådstarter

popzi skriver:

Ja okay.. men for to måneder siden var jeg gravid og kunne teste positiv nu. Men fik SA men det kan jo være forskelligt ikk??? 

Jo det kan være meget forskelligt. Har været gravid 3 gange før, hvor jeg har mistet. Det har været meget forskelligt de gange. En gang kunne jeg teste meget tidligt. De to andre gange først noget efter forventet menstruation.

Anmeld

24. marts 2013

popzi

Anonym skriver:

Jo det kan være meget forskelligt. Har været gravid 3 gange før, hvor jeg har mistet. Det har været meget forskelligt de gange. En gang kunne jeg teste meget tidligt. De to andre gange først noget efter forventet menstruation.

Ok det rart at vide. 

Men synws bare jeg føler mig gravid. Men kan jo ogaå være det noget man bare bilder sig ind.  

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

popzi skriver:

Ok det rart at vide. 

Men synws bare jeg føler mig gravid. Men kan jo ogaå være det noget man bare bilder sig ind.  

Ja, det kan man desværre let
for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.