Har det nogen betydning, om man er syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.522 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Det er nu mellem 7 og 9 dage siden jeg havde forventet ægløsning. Bruger ikke tests, så ved ikke helt, hvornår den ligger.
I mandags fik jeg det lige pludseligt meget dårligt. Jeg fik helt vildt ondt i halsen, og kunne næsten ikke synke. Fik kort tid efter feber, og det fortsatte hele dagen igår. I dag er feberen væk, og jeg har ikke nær så ondt i halsen, men er blevet en smule forkølet nu.
Har det indvirkning på, om et evt. befrugtet æg kan sætte sig fast i livmoderen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Op..

Anmeld

20. marts 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej piger.
Det er nu mellem 7 og 9 dage siden jeg havde forventet ægløsning. Bruger ikke tests, så ved ikke helt, hvornår den ligger.
I mandags fik jeg det lige pludseligt meget dårligt. Jeg fik helt vildt ondt i halsen, og kunne næsten ikke synke. Fik kort tid efter feber, og det fortsatte hele dagen igår. I dag er feberen væk, og jeg har ikke nær så ondt i halsen, men er blevet en smule forkølet nu.
Har det indvirkning på, om et evt. befrugtet æg kan sætte sig fast i livmoderen?

Jeg var herre syg da jeg testede posetiv 

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

mortilelias:-) skriver:

Jeg var herre syg da jeg testede posetiv 

Okay, tak for svar
Hvordan var du syg? Og hvor lang tid før var du syg?

Er lidt bange for, om kroppen "bekæmper" ægget, når den nu skal nedkæmpe en sygdom.

Anmeld

20. marts 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Okay, tak for svar
Hvordan var du syg? Og hvor lang tid før var du syg?

Er lidt bange for, om kroppen "bekæmper" ægget, når den nu skal nedkæmpe en sygdom.

Jeg var snottet og meget ubehag og ja koppen var bare helt smadert og et par dage men har en dejlig dreng i maven:-)

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

mortilelias:-) skriver:

Jeg var snottet og meget ubehag og ja koppen var bare helt smadert og et par dage men har en dejlig dreng i maven:-)

Okay, tusind tak

Anmeld

22. marts 2013

Peanut

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har læst noget om her på baby, at det faktisk kan være en fordel for kvinden at være syg omkring æl, for så forsøger kroppen at bekæmpe sygdommen, i stedet for at bekæmpe de fremmede sædceller der kommer på besøg - og det lyder jo egentlig meget logisk 

Det eneste sted hvor det bare ikke er godt at være syg, er manden. For hvis han får feber, slår det vidst alle sædceller ihjel  også er han ca 3 mdr om at lave dem igen.

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Jeg har læst noget om her på baby, at det faktisk kan være en fordel for kvinden at være syg omkring æl, for så forsøger kroppen at bekæmpe sygdommen, i stedet for at bekæmpe de fremmede sædceller der kommer på besøg - og det lyder jo egentlig meget logisk 

Det eneste sted hvor det bare ikke er godt at være syg, er manden. For hvis han får feber, slår det vidst alle sædceller ihjel  også er han ca 3 mdr om at lave dem igen.

Okay, tusind tak for svar

Manden har heldigvis ikke været ramt. Han har kun haft feber 1 gang i de 4 år jeg har kendt ham

Anmeld

24. marts 2013

popzi

Har haft det på lige den måde de her dage en uge efter ægløsning. Men negativ test. Håber på det har også ømme bryster.. men ved det ikk??

Hva skal man tro ???  skal ha mit mens den 31  så sys detmærkeligt hvis testen ikk virker nu???

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

popzi skriver:

Har haft det på lige den måde de her dage en uge efter ægløsning. Men negativ test. Håber på det har også ømme bryster.. men ved det ikk??

Hva skal man tro ???  skal ha mit mens den 31  så sys detmærkeligt hvis testen ikk virker nu???

Du kan sagtens nå at teste positiv endnu hvis først du forventer mens d. 31. kan du jo reelt først teste der

Jeg testede positivt i fredags, forventer mens imorgen. Så for mig var det ikke dårligt at være syg op til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.