Sengerand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

lycly

Har aldrig brugt sengerand, men jeg tror bare jeg ville prøve at fjerne den og se ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Alexander&Lærke

LuLy skriver:

Har aldrig brugt sengerand, men jeg tror bare jeg ville prøve at fjerne den og se ad

Når du skriver at du aldrig har brugt en, får hun ikke ikke arme og ben i klemme? Ligger hun på alle mulige måde for det gør min og den store gjorde også. altså bliver putter i den ene ende men et-to senere senere ligger hun på alverdens måder. Og sommetider er det at hun får sengeranden med rundt så den ligger helt underligt ovenpå hende. Da det er sådan en som står selv i sengen altså uden snorre.

Anmeld

21. marts 2013

Laulund87

Vi fjernede den aldrig fra tremmesengen

Anmeld

21. marts 2013

lycly

Alexander&Lærke skriver:

Når du skriver at du aldrig har brugt en, får hun ikke ikke arme og ben i klemme? Ligger hun på alle mulige måde for det gør min og den store gjorde også. altså bliver putter i den ene ende men et-to senere senere ligger hun på alverdens måder. Og sommetider er det at hun får sengeranden med rundt så den ligger helt underligt ovenpå hende. Da det er sådan en som står selv i sengen altså uden snorre.

Har aldrig oplevet at hun er kommet i klemme faktisk, selvfølgelig har hun nogen gange ligget med benene ud gennem tremmerne, men ellers ikke

Anmeld

22. marts 2013

Alexander&Lærke

LuLy skriver:

Har aldrig oplevet at hun er kommet i klemme faktisk, selvfølgelig har hun nogen gange ligget med benene ud gennem tremmerne, men ellers ikke

ok tak for svar.

Anmeld

24. marts 2013

Camilla fra Sovedyret.dk

Godt spørgsmål omkring sengeranden.

Min store pige er ikke kommet af med den endnu, og hun er 4 år, Så her har sengerande lang levetid.

Hun har brugt den hele vejen gennem tremmesengslivet.

Da hendes kiliseng så blev trukket ud til juniorseng, fulgte sengeranden egentlig ganske naturligt med over.

Har blot bøjet den, så den ligger rundt langs den ene side, og i fode- og hovedende, og hun synes den er rigtig rar, da hun aldrig har slået sig på de hårde kanter især i hovedenden. + at hun synes motiverne stadig er søde og flotte ( Vi har en fra Sebra)

Min yngste datter har også en sengerand, dog Smallstuff, og jeg er slet ikke i tvivl om at den følger med hende over i junior sengen også ..

Skal siges at jeg aldrig har oplevet, at den er smuttet ovenpå nogen af dem, selvom de til tider er nogle vildbasser om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.