Sengerand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.203 visninger
15 svar
8 synes godt om
20. marts 2013

Alexander&Lærke

Hvornår er det lige man kan fjerne sengeranden i tremmesengen? Jeg kan slet ikke huske det fra den store, men min datter runder 20 md om 3 dage og syntes den er lidt træls, vælter og hun kommer ofte under den når hun sover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Rockertand

Alexander&Lærke skriver:

Hvornår er det lige man kan fjerne sengeranden i tremmesengen? Jeg kan slet ikke huske det fra den store, men min datter runder 20 md om 3 dage og syntes den er lidt træls, vælter og hun kommer ofte under den når hun sover.

Øhmm, når du har tid?
Vidste slet ikke, at der var regler for den slags

Anmeld

20. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har aldrig brugt sengerand til mine unger, så det er vel bare, når den ikke er til gavn mere?

Anmeld

21. marts 2013

Alexander&Lærke

Rockertand skriver:

Øhmm, når du har tid?
Vidste slet ikke, at der var regler for den slags

der er vel heller ikke som sådan regler for det, bare for at høre om nogle kunne huske hvornår de fjernede den. I starten satte man den i for at give tryghed for at sengen ikke skal føles så stor for den lille. Og nu giver den mere en beskyttelse for at barnet ikke skal få arme og ben i klemme i tremmerne. Men måske for mærkeligt at spørge om? 

Anmeld

21. marts 2013

Ryberg

Alexander&Lærke skriver:

Hihi, min søn fylder 3 år til maj og sover stadig med sin sengerand

Tror bare du skal gøre hvad du føler er bedst for dit barn

Anmeld

21. marts 2013

Alexander&Lærke

PT skriver:

Jeg har aldrig brugt sengerand til mine unger, så det er vel bare, når den ikke er til gavn mere?

ok måske det bare er at prøve at fjerne den og se om det går.

Anmeld

21. marts 2013

morethanperfect

Alexander&Lærke skriver:

Oscar på 28 mdr. sover stadig med sin .. 

Han sover så uroligt at han får arme og ben ud gennem tremmerne .. Fjerner den først når han får en junior seng

Anmeld

21. marts 2013

Mother-love

Isabella er 22 mdr og sover stadig med hendes. Tror først den ryger når hun får juniorseng

Anmeld

21. marts 2013

Svenne

Min søn skal snart i juniorseng (bliver 3 i april) - men han får sin sengerand med i juniorsengen!

Anmeld

21. marts 2013

Maja_4000

Caroline sov med sengerand til hun kom ud af tremmesengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.