Biodrain - Nogle med erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.648 visninger
11 svar
1 synes godt om
20. marts 2013

Miss-86

BioDrain - UDRENSNING OG NEDBRYDELSE AF FEDT.

Jeg vil såmænd høre jer, om der er nogle af jer der har erfaring med det?

Jeg prøver at tabe mig og gør simpelthen alt hvad jeg overhovedet kan, men ingenting sker der

Så derfor overvejer jeg disse, hvis de altså dur.
Jeg tænker at det jo er urte-og mineraltilskud, så det skulle være ganske ufarligt.

Hvis der er nogle af jer, der har erfaringer med andre midler, så skriv gerne erfaringer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

L&V

Miss-86 skriver:

BioDrain - UDRENSNING OG NEDBRYDELSE AF FEDT.

Jeg vil såmænd høre jer, om der er nogle af jer der har erfaring med det?

Jeg prøver at tabe mig og gør simpelthen alt hvad jeg overhovedet kan, men ingenting sker der

Så derfor overvejer jeg disse, hvis de altså dur.
Jeg tænker at det jo er urte-og mineraltilskud, så det skulle være ganske ufarligt.

Hvis der er nogle af jer, der har erfaringer med andre midler, så skriv gerne erfaringer..

Har jeg prøvet de gør kun så du taber vand ved at tisse som en sindsyg og tyndskide

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Har jeg prøvet de gør kun så du taber vand ved at tisse som en sindsyg og tyndskide

Er det ikke kun, hvis man spiser fed mad samtidig med kuren?

Her er et udpluk, af hvad der står om BioDrain på Matas's hjemmeside:

Reducereller udeluk indtagelsen af rødt kød, alkohol, chokolade, sukker og fede fødevarer. Øg indtaget af fuldkornsprodukter, frisk frugt og grøntsager.

Anmeld

20. marts 2013

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Er det ikke kun, hvis man spiser fed mad samtidig med kuren?

Her er et udpluk, af hvad der står om BioDrain på Matas's hjemmeside:

Reducereller udeluk indtagelsen af rødt kød, alkohol, chokolade, sukker og fede fødevarer. Øg indtaget af fuldkornsprodukter, frisk frugt og grøntsager.

hvis du gør alt det uden at tage pillerene og drikker en masse vand, så vil du også tabe dig

men jeg giver ikke meget for alt det fis, her er det bare vilje styrke og en masse træning så kan man holde den slanke linje.

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

La´chrissen skriver:

hvis du gør alt det uden at tage pillerene og drikker en masse vand, så vil du også tabe dig

men jeg giver ikke meget for alt det fis, her er det bare vilje styrke og en masse træning så kan man holde den slanke linje.

Der er ikke sket nogen endnu .. Har prøvet siden august.
Og her i det nye år, har jeg virkelig givet den en xtra skalle.
Jeg spiser ikke kartofler, ris & pasta..
Spiser magert kød og masser af grønt.
Frugt og groft brød og vand..

Anmeld

20. marts 2013

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Der er ikke sket nogen endnu .. Har prøvet siden august.
Og her i det nye år, har jeg virkelig givet den en xtra skalle.
Jeg spiser ikke kartofler, ris & pasta..
Spiser magert kød og masser af grønt.
Frugt og groft brød og vand..

Hva så med træning, for ved mig er det, det vigtigste. Det skal være hårdt, men så virker det også.
Jeg kan næsten spise hvad jeg vil, så længe jeg træner mine
gange om ugen.
Jeg er meget groft bygget, så kommer let til at se lidt tyk ud hvis jeg ikke træner, så det hjælper i hvert fald for mig. Selvfølgelig ikke hvis jeg ikke træner hårdt, så kan det næsten være lige meget.
Men hårdt og tungt, så er den der

Anmeld

20. marts 2013

La´chrissen

La´chrissen skriver:

Hva så med træning, for ved mig er det, det vigtigste. Det skal være hårdt, men så virker det også.
gange om ugen.
Jeg er meget groft bygget, så kommer let til at se lidt tyk ud hvis jeg ikke træner, så det hjælper i hvert fald for mig. Selvfølgelig ikke hvis jeg ikke træner hårdt, så kan det næsten være lige meget.

en god en til at holde stuyr på sin træning med er en app der hedder shape up club, der kan man prøve at indtaste alt man spiser og så se hvor man kan spare og ændre

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

La´chrissen skriver:

gange om ugen.

Ja, træner også - Det fik jeg ikke skrevet!
Men jeg løber/går hver-hveranden dag på løbebånd i 40-50 minutter.
Samt laver mavebøjninger og bruger en maskine der hedder Flab Los.

Og til det andet du skrev - Jeg har den APP! Og indtager sjældent mere end jeg 'må'.

Anmeld

20. marts 2013

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Ja, træner også - Det fik jeg ikke skrevet!
Men jeg løber/går hver-hveranden dag på løbebånd i 40-50 minutter.
Samt laver mavebøjninger og bruger en maskine der hedder Flab Los.

Og til det andet du skrev - Jeg har den APP! Og indtager sjældent mere end jeg 'må'.

ja så gør du jo allerede meget, det eneste jeg kan forslå er noget hårdere styrketræning, hvor du træner alle dele af kroppen og evt noget spinning.

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

ja så gør du jo allerede meget, det eneste jeg kan forslå er noget hårdere styrketræning, hvor du træner alle dele af kroppen og evt noget spinning.

Jeg vil ikke styrketræne, før jeg har tabt mig!
Det startede jeg med og det resulterer bare i at jeg bliver større i cm, det vil jeg ikke ..

Men jeg havde tænkt mig lidt at starte til Zumba og Step igen
Spinning, er ikke lige mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.