Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaE skriver: Måske skal du prøve at lægge hende ud før?? Dvs at står hun op kl 6 kommer hun ud kl 8 og op igen halv ti, ud og sove igen måske 12.30.Nogenlunde den rytme de har i dp f.eks kan godt tage lidt dage at indstille rytmen, men i sidste ende vil du være glad for det, også en evt dp der så ikke behøver bruge tid på at køre hende ind i rytmen
Måske skal du prøve at lægge hende ud før?? Dvs at står hun op kl 6 kommer hun ud kl 8 og op igen halv ti, ud og sove igen måske 12.30.Nogenlunde den rytme de har i dp f.eks kan godt tage lidt dage at indstille rytmen, men i sidste ende vil du være glad for det, også en evt dp der så ikke behøver bruge tid på at køre hende ind i rytmen
Ja kunne være jeg skulle give det et forsøg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Francisca skriver: ja som overskriften lyder hvor meget sover jeres barn? Min datter bliver lagt 19.30 og sover til 6 - 6.30 så sover hun igen ved 9 - 9.30 og ca.2 timer. Også sover hun ikke mere! probemet er at hun omkring ved 13tiden er mega træt og ikke gider noget men hun VIL BARE IKKE SOVE!!! så når vi kommer til aftensmaden er hun mega træt og gnider øjne helt vildt idet hun bare har holdt sig vågen istedet for lige at tage en lille lur på 1 time.
ja som overskriften lyder hvor meget sover jeres barn?
Min datter bliver lagt 19.30 og sover til 6 - 6.30
så sover hun igen ved 9 - 9.30 og ca.2 timer.
Også sover hun ikke mere!
probemet er at hun omkring ved 13tiden er mega træt og ikke gider noget men hun VIL BARE IKKE SOVE!!!
så når vi kommer til aftensmaden er hun mega træt og gnider øjne helt vildt idet hun bare har holdt sig vågen istedet for lige at tage en lille lur på 1 time.
Har en på 9 måneder, der sover 3 til 4 timer på hele dagen. Og ca 8 timer om natten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128