hvor meget sover jeres barn på 9-10 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
12 svar
1 synes godt om
20. marts 2013

Francisca

ja som overskriften lyder hvor meget sover jeres barn?

Min datter bliver lagt 19.30 og sover til 6 - 6.30

så sover hun igen ved 9 - 9.30 og ca.2 timer.

Også sover hun ikke mere!

probemet er at hun omkring ved 13tiden er mega træt og ikke gider noget men hun VIL BARE IKKE SOVE!!!

så når vi kommer til aftensmaden er hun mega træt og gnider øjne helt vildt idet hun bare har holdt sig vågen istedet for lige at tage en lille lur på 1 time.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Mettefpigen

Lukas sov fra ca 20-06 og havde ellers ingen rytme om dagen... Først da han kom i dp, så sov han fra 12-15..,

Anmeld

20. marts 2013

L&V

Francisca skriver:

probemet er at hun omkring ved 13tiden er mega træt og ikke gider noget men hun VIL BARE IKKE SOVE!!!

så når vi kommer til aftensmaden er hun mega træt og gnider øjne helt vildt idet hun bare har holdt sig vågen istedet for lige at tage en lille lur på 1 time.

Laura sov fra 20-07 også omkring 5timer i løbet af dagen

Anmeld

20. marts 2013

Faith

Jonathan er lige knap 10 måneder. Vi har haft kæmpe store søvnproblemer med ham, og det er først nu det begynder at se nogenlunde normalt ud.

Han står op mellem 6 og 6.30

Så sover han formiddagslur fra ca 8 til 9.30

Middagslur fra 12 til 14 ca

Og så tager han gerne en sen eftermiddagslur fra 16 til 16.45.

Han bliver puttet til nat kl 19. Og så er han vågen mellem 2 og 6 gang i løbet af natten.

Anmeld

20. marts 2013

Mor1012

Francisca skriver:

matilde blir 8 mdr om lidt

hun sover fra 18 til 05.30

sover igen kl 07 til 08 og igen 10-11.30 og igen 13.30 og en time frem

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Mettefpigen skriver:

Lukas sov fra ca 20-06 og havde ellers ingen rytme om dagen... Først da han kom i dp, så sov han fra 12-15..,

Ja okay det kan jeg godt se. Mn datter har bare haft flot og god rytme altid og nu det som om at hun bare ikke vil sove særlig meget i lønnet af dagen

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Månsson skriver:

Laura sov fra 20-07 også omkring 5timer i løbet af dagen

Her er det kun 2 timer i løbet af dagen. Det gjorde heller ikk noget hvis hun var frisk men kan jo se hun er træt 

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Faith skriver:

Jonathan er lige knap 10 måneder. Vi har haft kæmpe store søvnproblemer med ham, og det er først nu det begynder at se nogenlunde normalt ud.

Han står op mellem 6 og 6.30

Så sover han formiddagslur fra ca 8 til 9.30

Middagslur fra 12 til 14 ca

Og så tager han gerne en sen eftermiddagslur fra 16 til 16.45.

Han bliver puttet til nat kl 19. Og så er han vågen mellem 2 og 6 gang i løbet af natten.

Min datter har sovet igennem om natten fra hun var 2 3 måneder så der klager jeg bestemt ikke 

Øog hun har altid sovet godt i løbet af dagen. Men nu vil hm kun sove 1 gang på de 2 timer. 

Anmeld

20. marts 2013

Francisca

Mor1012 skriver:

matilde blir 8 mdr om lidt

hun sover fra 18 til 05.30

sover igen kl 07 til 08 og igen 10-11.30 og igen 13.30 og en time frem

Min datter sov os flere gange for 1 2 måneder siden men nu vil hun bare ikke 

Anmeld

20. marts 2013

Muffinmus

Måske skal du prøve at lægge hende ud før?? Dvs at står hun op kl 6 kommer hun ud kl 8 og op igen halv ti, ud og sove igen måske 12.30.
Nogenlunde den rytme de har i dp f.eks kan godt tage lidt dage at indstille rytmen, men i sidste ende vil du være glad for det, også en evt dp der så ikke behøver bruge tid på at køre hende ind i rytmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.