Nedregulering - hvad nu hvis man er økogravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Der sker ikke noget ved det

Og din mens skal jo komme som normalt, og gør den ikke det, tager du en test og ringer til klinikken

Tak for det 

Det eneste jeg fik at vide fra klinikken, var at jeg skulle starte på næsespray (22/3) og at jeg nok ville få en lille blødning, og da det jo får kroppen til at gå i overgangsalder, kunne jeg også opleve hedeture osv - så jeg tænkte bare at det måske kunne give en abort eller lign i tilfælde af at man var blevet gravid  Men er jo også min første omgang med lang behandling, så er ikke så meget inde i det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Nessie

Anonym skriver:

Tak for det 

Det eneste jeg fik at vide fra klinikken, var at jeg skulle starte på næsespray (22/3) og at jeg nok ville få en lille blødning, og da det jo får kroppen til at gå i overgangsalder, kunne jeg også opleve hedeture osv - så jeg tænkte bare at det måske kunne give en abort eller lign i tilfælde af at man var blevet gravid  Men er jo også min første omgang med lang behandling, så er ikke så meget inde i det 

Velbekomme, der er også meget at holde styr på 

Men der sker heldigvis ikke noget ved at tage næsespray, hvis man skulle være så heldig at være blevet gravid 

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Velbekomme, der er også meget at holde styr på 

Men der sker heldigvis ikke noget ved at tage næsespray, hvis man skulle være så heldig at være blevet gravid 

Det er godt at høre 

Tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.