Nedregulering - hvad nu hvis man er økogravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har tænkt over, at hvis nu man er blevet økogravid inden man skal begynde på nedregulering? Hva' så? For der er jo kun 5-7 dage mellem ægløsning og startdato for nedregulering, og på den tid ville man da ikke kunne teste gravid?

Kan nedreguleringen, i dette tilfælde næsesprayen Suprecur, forårsage abort, eller sker der ingenting?

Jeg spørger fordi jeg har haft lidt symptomer på graviditet de sidste par dage, men ved ikke om det er indbildsk  Og skal starte på næsespray om to dage (fredag).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej

Jeg har tænkt over, at hvis nu man er blevet økogravid inden man skal begynde på nedregulering? Hva' så? For der er jo kun 5-7 dage mellem ægløsning og startdato for nedregulering, og på den tid ville man da ikke kunne teste gravid?

Kan nedreguleringen, i dette tilfælde næsesprayen Suprecur, forårsage abort, eller sker der ingenting?

Jeg spørger fordi jeg har haft lidt symptomer på graviditet de sidste par dage, men ved ikke om det er indbildsk  Og skal starte på næsespray om to dage (fredag).

http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1915

kopier dette og sæt det i din browser og følg linket.. 

Anmeld

20. marts 2013

tweety2060

Aner det ikke, men ville tage kontakt til klinikken de må kunne guide dig

Anmeld

20. marts 2013

mab

Anonym skriver:

Hej

Jeg fik afvide at det overhovedet ikke skadet :-) 

Jeg troede nemlig det samme :-)

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

mab skriver:

Jeg fik afvide at det overhovedet ikke skadet :-) 

Jeg troede nemlig det samme :-)

Dvs hvis der er en graviditet,  er det ikke skadeligt at begynde på nedregulering? 

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1915

kopier dette og sæt det i din browser og følg linket.. 

Kan desværre ikke kopiere fra telefonen så gør det når jeg kommer hjem :-) 

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Aner det ikke, men ville tage kontakt til klinikken de må kunne guide dig

Det gør jeg nok imorgen,  ville bare lige høre herinde først :-) 

Anmeld

20. marts 2013

mab

Anonym skriver:

Dvs hvis der er en graviditet,  er det ikke skadeligt at begynde på nedregulering? 

Ja det sagde de til mig :-)

Anmeld

20. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er korrekt. 

Anmeld

20. marts 2013

Nessie

Der sker ikke noget ved det

Og din mens skal jo komme som normalt, og gør den ikke det, tager du en test og ringer til klinikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.