Endeligt eget kageri :)... Hjertekagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

MortilElias2010

Anasmor skriver:

Ja så springer jeg altså ud som selvstændig med eget kageri

Efter mange års sukken efter at arbejde med kager så meget som muligt, så er det nu muligt, og jeg kan nu lave kage til ALLE

Priser helt nede fra 49 kr alt inkl, selvfølgelig med hygiejne bevis og forsikring på kagen

I er meget velkomne til at kigge forbi

https://www.facebook.com/#!/Hjertekagen og dele siden med dem du tror kunne bruge den til noget

Kh og tak for de altid opmuntrende ord

Stinna

WOW WOW WOW@! Og tillykke hvor er det stort! Kunne godt finde på at bestille bare for at få en  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Anasmor

MortilElias2010 skriver:

WOW WOW WOW@! Og tillykke hvor er det stort! Kunne godt finde på at bestille bare for at få en  

Du skal være så Hjertelig velkommen

Anmeld

25. marts 2013

JustMe

Jeg er helt mundlam! Jeg har efterhånden set på rigtig rigtig mange billeder af den slags kager (mens jeg drømmer om selv at have tålmodigheden og evnerne til det), og sjælndent har jeg set så veludførte kager! Rigtig mange har ideerne i orden, men detaljerne er ikke særligt veludførte.....det kan man bestemt ikke sige om dig. Jeg er virkelig imponeret og er sikker på, at du nok skal få succes  

Anmeld

26. marts 2013

Anasmor

JustMe skriver:

Jeg er helt mundlam! Jeg har efterhånden set på rigtig rigtig mange billeder af den slags kager (mens jeg drømmer om selv at have tålmodigheden og evnerne til det), og sjælndent har jeg set så veludførte kager! Rigtig mange har ideerne i orden, men detaljerne er ikke særligt veludførte.....det kan man bestemt ikke sige om dig. Jeg er virkelig imponeret og er sikker på, at du nok skal få succes  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.