Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anasmor skriver: Glæder mig SÅ meget til at lave den, det bliver med meget rørstrømske øjne jeg kommer til at aflevere den
Glæder mig SÅ meget til at lave den, det bliver med meget rørstrømske øjne jeg kommer til at aflevere den
Hvor er du sød!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver: Ej hvor fedtBare lige en side bemærkning, som virksomhed må du ikke lave en købs betinget konkurrence
Ej hvor fedtBare lige en side bemærkning, som virksomhed må du ikke lave en købs betinget konkurrence
Anasmor skriver: Det er hermed slettet, ærgeligt ærgeligt med alle de skarpe regler
Det er hermed slettet, ærgeligt ærgeligt med alle de skarpe regler
WOW du er bare SÅ dygtig!!!
Mange gange tillykke med din nye virksomhed
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Dejligt at du har fået muligheder for at lave det fuldtid. Virklig flotte kager du laver. Vh stine
ønskebarn74 skriver: Hvor er du sød!!!
Anasmor skriver: Ja så springer jeg altså ud som selvstændig med eget kageri Efter mange års sukken efter at arbejde med kager så meget som muligt, så er det nu muligt, og jeg kan nu lave kage til ALLE Priser helt nede fra 49 kr alt inkl, selvfølgelig med hygiejne bevis og forsikring på kagen I er meget velkomne til at kigge forbi https://www.facebook.com/#!/Hjertekagen og dele siden med dem du tror kunne bruge den til noget Kh og tak for de altid opmuntrende ordStinna
Ja så springer jeg altså ud som selvstændig med eget kageri Efter mange års sukken efter at arbejde med kager så meget som muligt, så er det nu muligt, og jeg kan nu lave kage til ALLE Priser helt nede fra 49 kr alt inkl, selvfølgelig med hygiejne bevis og forsikring på kagen I er meget velkomne til at kigge forbi https://www.facebook.com/#!/Hjertekagen og dele siden med dem du tror kunne bruge den til noget Kh og tak for de altid opmuntrende ordStinna
Anasmor skriver: Og husk nu vores aftale... når du har været til 20 ugers scanning, så skal du hente en "tillykke med maven kage" her gratis, det har jeg lovet dig for lang tid siden, og det gælder stadig
Og husk nu vores aftale... når du har været til 20 ugers scanning, så skal du hente en "tillykke med maven kage" her gratis, det har jeg lovet dig for lang tid siden, og det gælder stadig
Ok.. Nu triller der en lille tåre..
WAUH Simpelthen de flotteste kager jeg nogensinde har set!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128