Anonym skriver:
Er lige anno da jeg ikke ønsker indlægget kan googles
Har den sødeste, nemmest, kærligste , glade 3 årige dreng men men når tingende ikke går helt efter hans hoved bliver han simpelthen SÅ gal. Som i virkelig gal, han skriger af os og vi kan faktiske slet ikke snakke til ham. Og da slet ikke " nå " ind til ham.
Idag i børnehaven ved aflevering, kom pædagogen ud i garderoben for at sige godmorgen, han " skriger " et eller andet efter hende.
Da jeg henter, leger han i et rum med en anden dreng de er ved at rydde op sammen med lederen. Men da jeg kommer nægter min dreng at rydde op
han råber & skriger af mig. Både jeg og lederen prøver at snakke med ham men lige lidt hjælper det. Jeg prøver at få ham til at hjælpe men han nægter. Kan slet ikke " nå " ind til ham. Så jeg rydder op, for selvfølgelig skal der jo ryddes op. Jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal gøre i givende situation
Og lige nu gyngede han i sin sansegynge, hvor han havde sat sin stol som han blev ved med at gynge ind i. Far sagde det måtte han ikke, men fortsatte. Så jeg beder far om at fjerne stolen. Og så skriger han igen
Andre der står med lignende " problemer " som kan komme med gode råd
Som andre skriver: Anderkendelse er vejen frem.
Når det så er sagt, så ville jeg nok sige "pyt" og lade ham skrige. Bare trække mig lidt og begynde at rydde op for ham (børnehavesituationen).
Han skal nok komme over den her fase. Du lyder bestemt som en god og fornuftig mor, så mon ikke det bare kommer lidt efter lidt..
Anmeld