Ja jeg er ved at blive et forfærdeligt menneske og er egentlig ret flov
Har altid været hvad de fleste kalder naiv, sød, forstående osv. Men efter folk igen igen har pisset på mig er det som om jeg har fået nok.
Kommer med nogle eksempler
Bla hader jeg at folk uden børn eller med mindre børn end mig, skal spille kloge på mine børn eller børn i mine børns alder. Hader at folk med en lille nyfødt mener at nu ved de ihvertfald hvad det vil sige at have børn, for der er jo ikke stor forskel på at have et barn på 2 mdr og et barn på 8 mdr, 1 eller 3 år.
Jeg hader når folk de beder om et råd og bagefter bliver irriterede hvis man ikke svarer som de ønskede.
Jeg hader når folk er uansvarlige især omkring økonomi, og samtidig tuder over det og/eller nasser på mig, fordi de ikke har råd, eller endnu værre ikke har råd pga prioriteringer, som køber rejser, for mange tusind kr legetøj til børnene og så ikke har råd til sko, tøj, bleer, medicin. Bland mig udenfor
Hader omvendt folk skal klandre en for ikke at være rig, uanset prioritering ville vi aldrig have råd til privatskole til vores børn, (3000 pr barn) og de så skal spille smarte, feks: børnepengene dækker det jo næsten, eller, hvis i nu ikke havde en bil så kunne i spare, jo men ikke 9000kr i måneden
Hader når folk overdriver når de fortæller noget, eller skal gøre en konkurrence ud af alt , eller når en alm ting skal blæses helt op, eks: min veninde vil gøre lidt af at at fortælle hun er gravid (fint nok) nu skal det så involvere kæmpe kage formet som mave, som skal serveres på hendes mors arbejdsplads, og der skal pyntes op og de skal stå og klappe osv slap nu af, og så skal hun også fortælle sin far på ligeså overdådig måde, og de bor sammen, hvorfor ikke dele nyheden hjemme, og jeg skal åbenbart hjælpe. Skaffe balloner, legetøj, serpentiner pg dukker som skal bruges til oppyntning af frokost stuen.
Hader folk ikke tager hensyn og er så træt af det. Er træt af at høre om folk som selv har problemer pege fingre af andre med de samme problemer.
Træt af utaknemmelige venner og jeg skal føle mig ensom og svigtet og den alle kan komme til, men jeg ikke har nogen at gå til hvis jeg har brug for det.
Og er mindst af alt træt af at blive pisset på, har gjort alt for andre, og får ikke noget igen. Især efter jeg har fået børn og i forbindelse med vores bryllup har jeg virkelig fået store skuffelser, hvor jeg virkelig er blevet svigtet og nu bare fået nok
Hvad gør jeg. Føler jeg er blevet sådan et mavesurt og forfærdeligt menneske, og har jeg bare slet ikke lyst til. Håber i forstår hvorfor jeg er anonym, ønsker ikke at træde på nogen pga mit indlæg, for har jo også nogle dejlige personer i mit liv
Undskylder hvis det er rodet, skriver fra mobil