dukke skriver:
Hej piger.
Hvad synes i der er okay når det kommer til at andre folk blander sig i jeres børn ?
personligt mener jeg at der er et "helligt" sted og kan ikke ha at andre blander sig i hvordan jeg opdrager mine børn.
Jeg har som mange nok ved børn men 2 forskellige mænd og min kæreste blander sige ikke som sådan i hvordan min stor dreng bliver opdraget da vi her hjemme mener at det er noget der skal forgå mellem mig og min søns far, altså det skal heller ikke lyde sådan at min kæreste er ligegald med min søn for det er han ikke han elsker han over alt på jorden og vi er enig om hvordan reglerne skal være her hjemme..
Jeg havde håbet lidt på at min søn far havde det på samme måde men det føler jeg ikke han har og jeg synes at hans kæreste er for meget inde over vores søn og jeg synes hun bestemmer meget over han osv. vi har ham 10 dage og de har han 4 dage.
Jeg ved godt at der ikke kan være de samme regler 100% af tiden men det ville være rart hvis det så bare vi 80% af tiden
Jeres hus-jeres regler. I er to voksne, og i er lige om tingene.
Farens hus-hans og kærestens regler.
Du må ikke gå ind og ændre på hvad din kæreste siger. For så finder din søn jo ud af at hans mening ikke betyder noget.
Anmeld