o1Mutte skriver:
Virkelig?
Min mand vil vildt gerne på camping. Jeg synes bare det er ret dyrt og ja lyder kedeligt at sidde i sådan en papæske 
Ja virkelig, de bedste minder jeg har med mine forældre er fra vores campingferier, for der slapper du virkelig af, der er ikke vasketøj osv, det hele er bare koncentreret om at være sammen, og slappe af..
Hvis det regner kan man sidde og spille spil, eller bare hygge med noget andet, hvis der er godt vejr, er der altid mulighed for en hyggelig gåtur, og vælger man de rigtige steder så kan man komme til at ligge rigtig tæt på stranden, og dyrt er det bestemt ikke..

Nu ved jeg at vi bor ret tæt på hinanden (vores mænd ved hvem hinanden er siger min kæreste

) og der er en campingplads ret tæt på fårup som ikke koster alverden, der har vi kigget på en plads i forårssæsonen, og det koster osv vidst kun omkring 3000kr for at ligge der indtil højsæsonen går igang, så en enkelt weekend eller uge der vil ikke være ret dyr..
det handler jo ikke om at man skal være virkelig langt hjemmefra, men bare det der med at man kommer afsted, og kommer ud af dagligdagens rutiner, det er virkelig fantastisk..
Anmeld