Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

o1Mutte

Twinkle little star skriver:

Mine forældre er rejse hajer... De bestiller hotel og fly hver for sig..

så lejer vi en bil når vi kommer frem..  Hvis at jeg skulle betale var det vist 1150 kr for hotel med halv pension i 9 dage..

Fly biletten er ca 2000 kr, så det er ikke slemt..

så bruger vi nok omkring 2500 dernede i lommepenge..

Ej det er godt nok også billigt! Tror sidst jeg var inde og lurer på charterrejser kostede det 6000 (tror jeg) pr person for en uge og det var kun kvart pension..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Nemesis

ja vi sparer fast op til ferie. Vi har også campingvogn og det er en helt fantastisk ferieform.

Der er altid børn at lege med og om aftenen sidder vi voksne i forteltet og nyder roen, aftenen og en irish eller noget andet.

Det er simpelthen frisk luft dagen lang :-D
I vinterferien var vi på vintercamping. Vi skulle prøve skiferie så det var også med campingvognen - totalt fedt og det skal vi også til næste år.

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

Nemesis skriver:

ja vi sparer fast op til ferie. Vi har også campingvogn og det er en helt fantastisk ferieform.

Der er altid børn at lege med og om aftenen sidder vi voksne i forteltet og nyder roen, aftenen og en irish eller noget andet.

Det er simpelthen frisk luft dagen lang :-D
I vinterferien var vi på vintercamping. Vi skulle prøve skiferie så det var også med campingvognen - totalt fedt og det skal vi også til næste år.

Jeg synes måske bare det er ret dyrt at være på camping.. Men måske er det bare mig

Anmeld

19. marts 2013

An&Jo

o1Mutte skriver:

Virkelig? Min mand vil vildt gerne på camping. Jeg synes bare det er ret dyrt og ja lyder kedeligt at sidde i sådan en papæske

Ja virkelig, de bedste minder jeg har med mine forældre er fra vores campingferier, for der slapper du virkelig af, der er ikke vasketøj osv, det hele er bare koncentreret om at være sammen, og slappe af..

Hvis det regner kan man sidde og spille spil, eller bare hygge med noget andet, hvis der er godt vejr, er der altid mulighed for en hyggelig gåtur, og vælger man de rigtige steder så kan man komme til at ligge rigtig tæt på stranden, og dyrt er det bestemt ikke..

Nu ved jeg at vi bor ret tæt på hinanden (vores mænd ved hvem hinanden er siger min kæreste ) og der er en campingplads ret tæt på fårup som ikke koster alverden, der har vi kigget på en plads i forårssæsonen, og det koster osv vidst kun omkring 3000kr for at ligge der indtil højsæsonen går igang, så en enkelt weekend eller uge der vil ikke være ret dyr..

det handler jo ikke om at man skal være virkelig langt hjemmefra, men bare det der med at man kommer afsted, og kommer ud af dagligdagens rutiner, det er virkelig fantastisk..

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

An&Jo skriver:

Ja virkelig, de bedste minder jeg har med mine forældre er fra vores campingferier, for der slapper du virkelig af, der er ikke vasketøj osv, det hele er bare koncentreret om at være sammen, og slappe af..

Hvis det regner kan man sidde og spille spil, eller bare hygge med noget andet, hvis der er godt vejr, er der altid mulighed for en hyggelig gåtur, og vælger man de rigtige steder så kan man komme til at ligge rigtig tæt på stranden, og dyrt er det bestemt ikke..

Nu ved jeg at vi bor ret tæt på hinanden (vores mænd ved hvem hinanden er siger min kæreste ) og der er en campingplads ret tæt på fårup som ikke koster alverden, der har vi kigget på en plads i forårssæsonen, og det koster osv vidst kun omkring 3000kr for at ligge der indtil højsæsonen går igang, så en enkelt kend eller uge der vil ikke være ret dyr..

det handler jo ikke om at man skal være virkelig langt hjemmefra, men bare det der med at man kommer afsted, og kommer ud af dagligdagens rutiner, det er virkelig fantastisk..

Jamen vil klart overveje det

Det lyder sjovt at de kender hinanden?? Hvorfra?

Anmeld

19. marts 2013

An&Jo

o1Mutte skriver:

Jamen vil klart overveje det

Det lyder sjovt at de kender hinanden?? Hvorfra?

ved faktisk ikke hvor de kender hinanden fra, men tror nu heller ikke de sådan snakekr sammen, men min kæreste ved ihvertfald hvem din mand er..

Vi bor i Halvrimmen, og det har min kæreste altid gjort, så tænker det måske er fra skolen eller sådan noget engang tilbage i tiden..

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

An&Jo skriver:

ved faktisk ikke hvor de kender hinanden fra, men tror nu heller ikke de sådan snakekr sammen, men min kæreste ved ihvertfald hvem din mand er..

Vi bor i Halvrimmen, og det har min kæreste altid gjort, så tænker det måske er fra skolen eller sådan noget engang tilbage i tiden..

Min mand er opvokset i Arentsminde så det kan sagtens være Vi har selv boet i Halvrimmen i 1½ år

Anmeld

19. marts 2013

An&Jo

o1Mutte skriver:

Min mand er opvokset i Arentsminde så det kan sagtens være Vi har selv boet i Halvrimmen i 1½ år

Ja så er det nok derfra..

Anmeld

19. marts 2013

Nemesis

o1Mutte skriver:

Jeg synes måske bare det er ret dyrt at være på camping.. Men måske er det bare mig

hvis du vil leje en hytte kan de hurtigt løbe op især i højsæsonen.

Men med telt, eller leje af campingvogn på pladsen er det ikke helt så galt.

Os med egen campingvogn slipper gerne med 200-250 i døgnet, det synes jeg ikke er dyrt. (og vi har altså 3(nogle gange 4) børn og en hund)

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

Nemesis skriver:

hvis du vil leje en hytte kan de hurtigt løbe op især i højsæsonen.

Men med telt, eller leje af campingvogn på pladsen er det ikke helt så galt.

Os med egen campingvogn slipper gerne med 200-250 i døgnet, det synes jeg ikke er dyrt. (og vi har altså 3(nogle gange 4) børn og en hund)

Okay må nok undersøge det lidt nærmere,. Ville gerne være i campingvogn i f.eks. jesperhus blomster park fordi der er så mange ting man kan lave.. Men har ikke lige undersøgt hvad det koster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.