Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
21 svar
4 synes godt om
19. marts 2013

o1Mutte

Sparer i op til ferie, eller bruger i kun jeres feriepenge?

Jeg vil begynde at lægge penge til side. For at vi kan få en ''ordenlig'' ferie næste år (det er bare ikke det samme at sidde hjemme i ferie)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Benjamins'mor

Vi har ikke været på udlands rejse endnu, men skal vi engang det spare vi klart op.

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

Benjamins'mor skriver:

Vi har ikke været på udlands rejse endnu, men skal vi engang det spare vi klart op.

Jeg vil også rigtig gerne til udlandet Eller bare en tur i et lækkert sommerhus Mine svigerforældre har en campingvogn, synes bare det lyder SÅ kedeligt at være på camping

Anmeld

19. marts 2013

Amandasmor

Vi spare op til ferie så vi kan komme afsted næste år..

da vi ikke kommer afsted i år

Anmeld

19. marts 2013

Tip!

Jeg overføre fast penge til ferie opsparing... Dog er det rart når at mine forældre gir en lille ferie til tenerif eller som i år, hvor vi skal til kreta

Ellers NYDER vi at tage på camping med et par veninder.. Det er ikke voldsomt dyrt

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

Amandasmor skriver:

Vi spare op til ferie så vi kan komme afsted næste år..

da vi ikke kommer afsted i år

Okay hvor vil i gerne hen?

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

Twinkle little star skriver:

Jeg overføre fast penge til ferie opsparing... Dog er det rart når at mine forældre gir en lille ferie til tenerif eller som i år, hvor vi skal til kreta

Ellers NYDER vi at tage på camping med et par veninder.. Det er ikke voldsomt dyrt

Uuuhh det lyder lækkert Jeg har rejst meget i mine 'unge dage' (okay prøv lige at lyd gammel ) men efter jeg er flyttet hjemmefra er pengene bare for små Men vil vildt gerne ud og rejse med min mand da han ALDRIG har prøvet at flyve før

Anmeld

19. marts 2013

An&Jo

o1Mutte skriver:

Jeg vil også rigtig gerne til udlandet Eller bare en tur i et lækkert sommerhus Mine svigerforældre har en campingvogn, synes bare det lyder SÅ kedeligt at være på camping

ej det er SÅ hyggeligt..

Vi købte faktisk vores egen campingvogn sidste år, og vi glæder os til at komme på camping i år..

Herhjemme har vi begge rigtig gode minder fra vores barndom der omhandler camping, og derfor glæder vi os til at give det videre til vores egne unger..

Anmeld

19. marts 2013

Tip!

o1Mutte skriver:

Uuuhh det lyder lækkert Jeg har rejst meget i mine 'unge dage' (okay prøv lige at lyd gammel ) men efter jeg er flyttet hjemmefra er pengene bare for små Men vil vildt gerne ud og rejse med min mand da han ALDRIG har prøvet at flyve før

Mine forældre er rejse hajer... De bestiller hotel og fly hver for sig..

så lejer vi en bil når vi kommer frem..  Hvis at jeg skulle betale var det vist 1150 kr for hotel med halv pension i 9 dage..

Fly biletten er ca 2000 kr, så det er ikke slemt..

så bruger vi nok omkring 2500 dernede i lommepenge..

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

An&Jo skriver:

ej det er SÅ hyggeligt..

Vi købte faktisk vores egen campingvogn sidste år, og vi glæder os til at komme på camping i år..

Herhjemme har vi begge rigtig gode minder fra vores barndom der omhandler camping, og derfor glæder vi os til at give det videre til vores egne unger..

Virkelig? Min mand vil vildt gerne på camping. Jeg synes bare det er ret dyrt og ja lyder kedeligt at sidde i sådan en papæske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.