Så blev det min tur til at skrive lidt om svigermor. Jeg har aldrig haft en svigermor før og hende jeg så har fået nu ( har haft hende i 4år) har jeg nogen gange svært ved at se som svigermor, da hun er ældre end min mormor.:-) (Svigermor 76 og mormor 72) Jeg kan godt lide min svigermor, men hun er en typen som ALDRIG tænker før hun taler. Min mand har fortalt mig at sådan er hun bare. Og det har jeg også haft det fint med, INDTIL NU.
Her efter jeg er blevet syg syntes jeg hun har været meget hård.
Nogle eksempler på noget ting hun har sagt :
( ved godt at når jeg har det som jeg har rammer det hårde)
Da min mand ringede og sagde jeg var blevet indlagt var hendes første kommentar til ham " Ja du har godt nok fået noget at kampe med der, var"
Sidst vi var sammen med dem sad de og snakkede om en af deres venner og hendes børn. Hvor min mand spørg ind til børne. "Den ældste ser hun ikke så tit, men han er også gift med en sindsyg kvindemennesker som er på LYKKEPILLER og sådan noget, den yngste er så god til at komme og hjælpe hende!!"
Min mand er den ældste der hjemme og er jo gift med mig som er på medicin. Vi bor i Jylland og dem på sjælland. Så vi ser dem ikke så tit. Min svoger bor 20km fra dem så han kommer noget oftere og hjælper tit. Så med den kommentar følte jeg jo lige vi fik smidt en spand Lort i hovedet..
Forleden snakkede jeg så med hende. Hun spørg selvfølgelig ind til hvordan jeg har det, og jeg siger det går meget op og ned. Hun siger så hvordan klar **** (min mand) det. Jeg siger jo at det selvfølgelig er hårdt for ham. Hvor til hun svare " ja det må det da hvertfald være for ham" *SMASK *
Jeg ved godt hun er bekymret for ham men kan hun ikke snakke med ham om det.
Vi kan bare heller aldrig gøre noget godt nok. Det er kun min svoger og hans børn som gør alting godt nok. Selv lille Elias kan ikke gøre noget godt nok. Skal han ikke snart til at sige noget og inden han gik skal han ikke snart til at gå.. Han var 15 mdr da han gik og han bliver to til maj han skal nok nå det. Min mand var kun 9 mdr da han gik og 1 1/2 år da han talte og var renlig. Han skal da også snart af med bleen . Ja når han er klar...
Puha der kom jeg lige af med en masse BROK. Skal jeg bare slappe af og siger ja ja når hun siger noget eller skal jeg til at sige noget??? Hvad ville i gøre???
Anmeld