Kaffe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg drikker meget kaffe. Kunne ikke leve uden den - men jeg er absolut ikke afhængig

Jeg drikker 4-8 kopper stærk nescafe espresso om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Happiness

Jeg ELSKER også kaffe! Drikker ikke under 4 kopper om dagen...  Tror nærmest jeg nærmer de 6, hvis ikke flere...

Jeg er ikke menneske før jeg har fået den første kop, og skal gerne have 2 morgenkopper

Den skal være sort, men en sjældent gang imellem kan jeg godt lave en mocca eller laté på nescafe gustu maskinen.

Da jeg var gravid drak jeg en enkelt kop alm. kaffe om dagen, og resten var decafe! Skøn opfindelse, når det nu skal være

Anmeld

19. marts 2013

twinny

Jeg drikker ikke kaffe. Og jeg har smagt alle mulig, har arbejdet i lagkagehuset.. Sååå.
Men men men jeg kan iskaffe med meget liiidt kaffe i og masser af sukker.

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

Det er meeget forskelligt. I perioder drikker jeg slet ikke kaffe.. Men andre perioder drikker jeg MEGET kaffe Så kan der godt forsvinde en kande (eller to) Synes det er SÅ hyggeligt at drikke kaffe

Har det på samme måde... 

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Uhh elsker IRSK ♥

Og ELSKER også at putte Baileys i ♥

Blasfemi!! 

Sådan at ødelægge en god Baileys på den måde!

Hehehe, gør det selv nogle gange 

Anmeld

19. marts 2013

Faith

Uha jeg elsker kaffe!. En go cafe latte choko på en cafe er noget af det bedste jeg kan få.

Og så har jeg min Dolce gusto som laver fremragende kaffe. Tror jeg har alle slags i skabet. Drikker ikke så meget "almindelig" kaffe. Jo hvis jeg kommer hos nogen som tilbyder en kop kaffe, kan jeg sagtens tage en kop sort kaffe, men jeg foretrækker altså cafe latte, capputino, latte machiato osv. Og iskaffe! Mums

Drikker mellem 1-4 kopper om dagen. Det er en af mine laster

Anmeld

19. marts 2013

Fenja09

MorDk skriver:

Jeg ELSKER kaffe

Tror jeg drikker mellem 2-4 kopper om dagen. Kan bestemt ikke undværre min morgenkaffe

Jeg drikker ikke kaffe, og de gange jeg har gjort det f.eks med min oldemor som barn eller med min mor da hun levede har det været sukker med kaffe OG mælk

Synes det er sejest at sige " en sort kaffe" og da jeg ikke kan lide det må jeg holde mig fra det hehe

Anmeld

19. marts 2013

_-Kathrine-_

Mmm kaffe... Sad lige og var kaffetørstig og så poppede denne tråd op!
Jeg er først lige begyndt at drikke kaffe.. Det er dog en latte.. Har min egen mælkeskummer!
Hvis jeg så er rigtig fræk, putter jeg en chokolademint pastil i, så smager det muuuums

Anmeld

19. marts 2013

MIWULA

Drikker ikk rigtig kaffe. Men sad lige og fik lyst til en latte så det skal jeg da lige ha nu. Hihi. Det er det eneste jeg kan Li. 

Anmeld

19. marts 2013

morethanperfect

MorDk skriver:

Har du prøvet at bestille en Latte på en café? Evt. med karamel-sirup? MUMS! Det var sådan min kæreste lærte at drikke kaffe. Nu elsker han den SORT!

Nææ det har jeg ikke prøvet ? Ku være jeg skulle gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.