Kaffe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange kopper kaffe drikke du om dagen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.655 visninger
30 svar
18 synes godt om
19. marts 2013

MorDk

Jeg ELSKER kaffe

Tror jeg drikker mellem 2-4 kopper om dagen. Kan bestemt ikke undværre min morgenkaffe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Miss-86

Drikker ikke kaffe - har jeg stemt.

DVS. jeg drikker det kun, hvis det er IRSK KAFFE eller med GALIANO i Og det er yderst sjældent det sker.

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

MorDk skriver:

Jeg ELSKER kaffe

Tror jeg drikker mellem 2-4 kopper om dagen. Kan bestemt ikke undværre min morgenkaffe

Det er meeget forskelligt. I perioder drikker jeg slet ikke kaffe.. Men andre perioder drikker jeg MEGET kaffe Så kan der godt forsvinde en kande (eller to) Synes det er SÅ hyggeligt at drikke kaffe

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Drikker ikke kaffe - har jeg stemt.

DVS. jeg drikker det kun, hvis det er IRSK KAFFE eller med GALIANO i Og det er yderst sjældent det sker.

Uhh elsker IRSK ♥

Og ELSKER også at putte Baileys i ♥

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

o1Mutte skriver:

Det er meeget forskelligt. I perioder drikker jeg slet ikke kaffe.. Men andre perioder drikker jeg MEGET kaffe Så kan der godt forsvinde en kande (eller to) Synes det er SÅ hyggeligt at drikke kaffe

JA hyggeligt!! Det er hvad det er. Og elsker smagen ♥ Bare ærgeligt det ikke er så sundt! Burde drikke noget vand istedet...

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

MorDk skriver:

JA hyggeligt!! Det er hvad det er. Og elsker smagen ♥ Bare ærgeligt det ikke er så sundt! Burde drikke noget vand istedet...

Ja det er jo slet ikke sundt.. Og slet ikke når man prøver at blive gravid.. Men altså.. Der er ski så meget der er usundt.. Så jeg beholder altså min kaffe..

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Uhh elsker IRSK ♥

Og ELSKER også at putte Baileys i ♥

Ja IRSK, er bare sååå godt

Jeg har ikke prøvet med Baileys, men det gør min kæreste.
Måske jeg skulle prøve det en dag ved lejlighed!

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

Miss-86 skriver:

Ja IRSK, er bare sååå godt

Jeg har ikke prøvet med Baileys, men det gør min kæreste.
Måske jeg skulle prøve det en dag ved lejlighed!

Baileys er SÅ godt i kaffe. Eller som en lille en ved siden af kaffen (det kan jeg bedre li )

Anmeld

19. marts 2013

morethanperfect

Drikker KUN Irish cofee

Kan ikke lide ren kaffe desværre , for kunne godt bruge et par kopperom morgenen ..  

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Drikker KUN Irish cofee

Kan ikke lide ren kaffe desværre , for kunne godt bruge et par kopperom morgenen ..  

Har du prøvet at bestille en Latte på en café? Evt. med karamel-sirup? MUMS! Det var sådan min kæreste lærte at drikke kaffe. Nu elsker han den SORT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.