Årh. Eksamen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

AnneBJ

Jeg sidder i præcis det samme - mundtlig eksamen torsdag og giiiider ikke. Jeg burde forsøge at time min fremlæggelse, så jeg kan få renskrevet små stikordskort og generelt planlagt fremvisning af produkt mm., men ejg kan simpelthen ikke tage mig sammen.
Emnet interesserer mig ikke voldsomt, og det skal bare overstås, så mit mantra er blevet at det næppe går værre en skidt.

Pøj pøj torsdag

- helt klart til reperation med computeren i øvrigt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

o1Mutte

AnneBJ skriver:

Jeg sidder i præcis det samme - mundtlig eksamen torsdag og giiiider ikke. Jeg burde forsøge at time min fremlæggelse, så jeg kan få renskrevet små stikordskort og generelt planlagt fremvisning af produkt mm., men ejg kan simpelthen ikke tage mig sammen.
Emnet interesserer mig ikke voldsomt, og det skal bare overstås, så mit mantra er blevet at det næppe går værre en skidt.

Pøj pøj torsdag

- helt klart til reperation med computeren i øvrigt! 

Jeg hader bare generelt eksamen.. Og det her er lige mit emne, men orker alligevel ikke at forberede mig ordenligt.

Computeren er røget til rep. og har fået en låne computer. Den var ved at stå helt af dernede ved expert. Vi kunne ikke få de sidste 10% med af mine ting der gik den helt i stå

Anmeld

19. marts 2013

AnneBJ

o1Mutte skriver:

Jeg hader bare generelt eksamen.. Og det her er lige mit emne, men orker alligevel ikke at forberede mig ordenligt.

Computeren er røget til rep. og har fået en låne computer. Den var ved at stå helt af dernede ved expert. Vi kunne ikke få de sidste 10% med af mine ting der gik den helt i stå

Jeg hader det også - sådan virkelig! Bliver fysisk syg og alting, men det skal jo gøres. Tror dog det er lykkedes mig at sænke mine ambitioner denne gang, så jeg føler mig ikke totalt presset eller noget, det må gå som det går!

Godt at computeren er afleveret, men træls med de sidste ting 

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

AnneBJ skriver:

Jeg hader det også - sådan virkelig! Bliver fysisk syg og alting, men det skal jo gøres. Tror dog det er lykkedes mig at sænke mine ambitioner denne gang, så jeg føler mig ikke totalt presset eller noget, det må gå som det går!

Godt at computeren er afleveret, men træls med de sidste ting 

Jeg bliver nervøs på selve dagen.. Ellers ikke

Ja mega træls med de ting det var nogen af mine billeder Men det er der ikke noget at gøre ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.