Årh. Eksamen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
13 svar
3 synes godt om
19. marts 2013

o1Mutte

Jaaae jeg skal til eksamen på torsdag. Mundlig. Og jeg har så skrevet lidt ned.. Men jeg kan bare ikke tage mig sammen til at lave mere. Har faktisk ikke kigget på det siden i sidste uge.. Hader sådan noget. Egentlig er jeg slet ikke bange for at dumpe, for føler mig ret sikker på at jeg kan klare det. Men alligevel ville jeg ønske at jeg ''gad'' forberede mig lidt bedre...

Kender i det? Jeg vil hellere sidde herinde og drikke kaffe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

LilleChelle

o1Mutte skriver:

Jaaae jeg skal til eksamen på torsdag. Mundlig. Og jeg har så skrevet lidt ned.. Men jeg kan bare ikke tage mig sammen til at lave mere. Har faktisk ikke kigget på det siden i sidste uge.. Hader sådan noget. Egentlig er jeg slet ikke bange for at dumpe, for føler mig ret sikker på at jeg kan klare det. Men alligevel ville jeg ønske at jeg ''gad'' forberede mig lidt bedre...

Kender i det? Jeg vil hellere sidde herinde og drikke kaffe.

Der er ikke noget kedeigere end at læse til eksamen :p

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

LilleChelle skriver:

Der er ikke noget kedeigere end at læse til eksamen :p

Nej det er så kedeligt Dog er det emner som jeg går meget op i, nok også derfor jeg ikke er nervøs.. Men hvor ville det være nederen at dumpe bare fordi jeg heller vil kigge på babyer og drikke kaffe

Anmeld

19. marts 2013

LilleChelle

o1Mutte skriver:

Nej det er så kedeligt Dog er det emner som jeg går meget op i, nok også derfor jeg ikke er nervøs.. Men hvor ville det være nederen at dumpe bare fordi jeg heller vil kigge på babyer og drikke kaffe

Haha :p 
det kender jeg godt. Baby.dk er SÅ stor en tidsrøver. 

- Jeg husker det fra jeg læste til eksamen i sommers :p 

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

LilleChelle skriver:

Haha :p 
det kender jeg godt. Baby.dk er SÅ stor en tidsrøver. 

- Jeg husker det fra jeg læste til eksamen i sommers :p 

Ja baby og facebook

Og udover det er min computer ved at stå af, så det kører bare Den er helt ny (fik den i dec) og i søndags skrev den at der er fejl på harddisken og at jeg skulle sikkerhedskopiere mine ting osv.. Panikkede og sendte alt mit eksamens materialer til min lærer Puhh hvis den havde slettet alt

Anmeld

19. marts 2013

LilleChelle

o1Mutte skriver:

Ja baby og facebook

Og udover det er min computer ved at stå af, så det kører bare Den er helt ny (fik den i dec) og i søndags skrev den at der er fejl på harddisken og at jeg skulle sikkerhedskopiere mine ting osv.. Panikkede og sendte alt mit eksamens materialer til min lærer Puhh hvis den havde slettet alt

Puha, ja. Synes altid jeg har frygten siddende, for at harddisken skal stå af .. Det er sket 2 gange .. Så her har jeg alt på ekstern harddisk. 

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

LilleChelle skriver:

Puha, ja. Synes altid jeg har frygten siddende, for at harddisken skal stå af .. Det er sket 2 gange .. Så her har jeg alt på ekstern harddisk. 

Jeg skal også have sendt den ind.. Synes ikke det kan passe at den allerede står af efter 3 måneder.. Og så lige op til eksamen.. Hvor heldig kan man være

Anmeld

19. marts 2013

LilleChelle

o1Mutte skriver:

Jeg skal også have sendt den ind.. Synes ikke det kan passe at den allerede står af efter 3 måneder.. Og så lige op til eksamen.. Hvor heldig kan man være

Ja, det synes jeg bestemt du skal. Er der ikke 2 års garanti på hardwaren ?

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

LilleChelle skriver:

Ja, det synes jeg bestemt du skal. Er der ikke 2 års garanti på hardwaren ?

Den er købt på afbetaling, men jo det tror jeg. Er faktisk ikke sikker.. Men mener jeg købte en forsikring oveni.. Den må vel dække?

Anmeld

19. marts 2013

LilleChelle

o1Mutte skriver:

Den er købt på afbetaling, men jo det tror jeg. Er faktisk ikke sikker.. Men mener jeg købte en forsikring oveni.. Den må vel dække?

Ja - Det burde den. 

Herhjemme har vi en elektronikforsikring oveni vores indbo - som dækker alt elektronik. Det synes jeg i skal undersøge om i kan få til jeres også. 
Det kan meget bedre svare sig end de der de sælger til hver enkel ting  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.