Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Roxi skriver: testede i dag kunne ikke vente, har ellers første mens dag på lørdag. Den var negativ..... så må bare vente....
testede i dag kunne ikke vente, har ellers første mens dag på lørdag. Den var negativ..... så må bare vente....
Åhhh - heldigvis er der håb endnu ;-) krydsere alt hvad der krydses kan Har du ellers nogle symptomer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Åhhh - heldigvis er der håb endnu ;-) krydsere alt hvad der krydses kan Har du ellers nogle symptomer?
Havde to dage med smerter og kvalme, omkring det tidspunkt hvir ægget sætter sig fast. Har mega ømme bryster, men det har jeg nogle gange tæt på mens. Også en afsky for pasta... det havde jeg også i min første graviditet hvor pasta = forstoppelse for mig. Men den ventetid er bare ulidelig selvom det kun er 3 dages tid.
Roxi skriver: Havde to dage med smerter og kvalme, omkring det tidspunkt hvir ægget sætter sig fast. Har mega ømme bryster, men det har jeg nogle gange tæt på mens. Også en afsky for pasta... det havde jeg også i min første graviditet hvor pasta = forstoppelse for mig. Men den ventetid er bare ulidelig selvom det kun er 3 dages tid.
Ja det er så ulideligt! Jeg håber dine symptomer holder stik og du får to streger snart ;-)) så må du ud og få tankerne på noget andet
Har nu også fået kvalme og forstoppelse.... hvis der ikke er en baby derinde så er jeg blevet sindsyg. Fy for satan, hader kvalme. Led rigtig meget af kvalme og opkast i min første graviditet.
Anonym skriver: Den laaaaaaaaaaange ventetid til testdag! Andre der også har test dag d. 1 April? Her får i lige nogle
Den laaaaaaaaaaange ventetid til testdag! Andre der også har test dag
d. 1 April?
Her får i lige nogle
ville lige sende nogle
fingre for jer begge to! Er selv igang med at prøve, så forstår jer udemærket godt
Roxi skriver: Har nu også fået kvalme og forstoppelse.... hvis der ikke er en baby derinde så er jeg blevet sindsyg. Fy for satan, hader kvalme. Led rigtig meget af kvalme og opkast i min første graviditet.
Så er det testdag for dig ;-) hep hep hep for to streger!!!
AnnL skriver: ville lige sende nogle
Tak for de krysede fingere ;-)))
CH2012 skriver: fingre for jer begge to! Er selv igang med at prøve, så forstår jer udemærket godt
Mange tak du får også lige en masse Herfra! Hvornår har du testdag?
Anonym skriver: Mange tak du får også lige en masse Herfra! Hvornår har du testdag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128