Åhh den vente tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Frkmtc skriver:

Det gør mig ondt .. Det gør bare SÅ ondt at miste !
Det kunne da være sjovt hvis vi begge blev gravide nu her , så har vi termin i samme mdr ..

Ja det gør ufattelig ondt - flere og flere i omgangskredsen, venter sig.. og man håber snart det også bliver ens tur, til at bære en stor mave.

Ja vi må lige oppe denne her tråd tæt på testdagene og heppe på hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Frkmtc

Anonym skriver:

Ja det gør ufattelig ondt - flere og flere i omgangskredsen, venter sig.. og man håber snart det også bliver ens tur, til at bære en stor mave.

Ja vi må lige oppe denne her tråd tæt på testdagene og heppe på hinanden

Ja kender det ALT for godt .. Ja lad os det

Anmeld

21. marts 2013

popzi

Anonym skriver:

Den laaaaaaaaaaange ventetid til testdag! Andre der også har test dag

d. 1 April?

Her får i lige nogle

Ja jeg har også og kan slet ikke vente Er ved at blive sindsyg kan ikk tænke på andet  

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

popzi skriver:

Ja jeg har også og kan slet ikke vente Er ved at blive sindsyg kan ikk tænke på andet  

Hihi det er så ulideligt ;( .. Men nu er påsken heldigvis nær - så kan man håbe man slet ikke får tid til at tænke på det .. Hvornår havde du sidst første mens dag? 

Anmeld

22. marts 2013

Muffinmor

Jeg har testdag den 30/3 men for pokker der er lang tid til. Oven i det skal vi til min svigerfamilie i sverige d 27 og ville bare så gerne vide det inden vi tog afsted. Tror i man kunne få en blodprøve hos lægen ?

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

Åhhh ja synes også der så laaaang tid endnu! Hvornår havde du din sidste første mens dag? Min cyklus er på de 34-35 dg .. Synes det er så lang tid at vente! Ved ikke om lægen kan måle noget i dit blod allerede der, men hvorfor ikke tage en test med og teste når det tid?

Anmeld

22. marts 2013

Muffinmor

Jo jeg tager også bare en test med og tester deroppe. Men det er jo påskefrokost med alt hvad der høre til af alkohol. Så jeg skal finde på en undskyldning for ikke at drikke. Hvis den er positiv ville jeg sige det med det samme, her håbløs til at holde det hemmeligt  

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

Jo jeg tager også bare en test med og tester deroppe. Men det er jo påskefrokost med alt hvad der høre til af alkohol. Så jeg skal finde på en undskyldning for ikke at drikke. Hvis den er positiv ville jeg sige det med det samme, her håbløs til at holde det hemmeligt  

åhh nå derfor.. ellers må du lade som om du nipper til noget, eller siger at du bare har lyst til sodavand nu ved jeg ikke om du plejer at drikke lidt til sådanne arrangementer? Jeg plejer altid bare af drikke sodavand, så de vil ikke fatte mistanke  Men det bliver værre når jeg skal til en pige fødselsdag her. d 6 april (efter testdag), men har bare ikke lyst til at fortælle nogle hvis jeg er gravid, gjorde jeg sidst og mistede i uge 6. Men tror self. de regner den ud, hvis jeg ikke drikker

Anmeld

23. marts 2013

Muffinmor

Anonym skriver:

åhh nå derfor.. ellers må du lade som om du nipper til noget, eller siger at du bare har lyst til sodavand nu ved jeg ikke om du plejer at drikke lidt til sådanne arrangementer? Jeg plejer altid bare af drikke sodavand, så de vil ikke fatte mistanke  Men det bliver værre når jeg skal til en pige fødselsdag her. d 6 april (efter testdag), men har bare ikke lyst til at fortælle nogle hvis jeg er gravid, gjorde jeg sidst og mistede i uge 6. Men tror self. de regner den ud, hvis jeg ikke drikker

Nej jeg plejer ikke at drikke meget. Men lidt boblevand ala asti eller hvidvin kan det godt blive til. tror så godt jeg kan snige mig uden om, uden det helt store problem. Jeg er helt sikker på at vi ikke kan holde det hemligt da vores venner og familie taler meget om børn og graviditet. Så hvis den er positiv i sverige så siger vi det med det samme Jeg håber men vil heler ikke være for glad. Vi har allerede en søn på snart 3 år og med ham holdte vi det hemmeligt i 3 måneder, det var SÅ hårdt!

Jeg  for at vi alle får de to strejer, vi så gerne vil have. 

Anmeld

27. marts 2013

Muffinmor

testede i dag kunne ikke vente, har ellers første mens dag på lørdag. Den var negativ..... så må bare vente....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.