Brugte barnevogne?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

gædde/gitte

MorDk skriver:

Enig... man skal heller ikke bare sælge for en slik MEN jeg oplever at folk vil have 3500 kr for et LIG og det er sgu ik i orden

ja, den kloge narrer, den mindre kloge

( jeg har forelsket mig i odder barnevognen - den som man selv kan vælge farver på.... men 12.000,- ....puuuhhh)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

MorDk

gædde/gitte skriver:

ja, den kloge narrer, den mindre kloge

( jeg har forelsket mig i odder barnevognen - den som man selv kan vælge farver på.... men 12.000,- ....puuuhhh)

Ja det liiige dyrt nok sys jeg. Om man så har pengene eller ej...

Anmeld

19. marts 2013

FruK

Grunden til at de bliver sat så højt er vel, at der er nogen, der vil betale? Altså, er prisen sat alt for højt, får de det jo ikke solgt, og så må de vel sætte prisen ned, hvis de vil af med det.

Jeg har selv givet 3000 for en brugt Emmaljunga - men så har jeg også en barnevogn, som ser ud som om jeg har købt den fra ny. 

Anmeld

19. marts 2013

LineSchack

Nogen er også sindsygt nærige. Der var en brugt emmaljunga Big star supreme til salg på dba og guld og gratis i Århus. Som var sat til 4500, den er pæn Jeps men på trods af det og at folk incl mig selv har prøvet at få prisen ned vil sælger ikke rykke sig. Og nu det snart halvanden år siden og den er stadig på dba, til salg for 200 kr mindre... Det sindsygt engang imellem og nogle forventer købspris for en...Søger selv en brugt emmaljunga men vil ikke give så mange penge. 

Jeg var ude og se på en som krævede 2500 for sin 5 år gamle barnevogn. Der var mug pletter i...det bare ikke iorden. 

Anmeld

19. marts 2013

LSM

MorDk skriver:

Enig... man skal heller ikke bare sælge for en slik MEN jeg oplever at folk vil have 3500 kr for et LIG og det er sgu ik i orden

Nej ikke for et lig og så er det lige meget hvor meget nyprisen har været på, man ville jo heller ikke selv give så mange penge for et lig

forstår nu heller ikke de folk

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

LineSchack skriver:

Nogen er også sindsygt nærige. Der var en brugt emmaljunga Big star supreme til salg på dba og guld og gratis i Århus. Som var sat til 4500, den er pæn Jeps men på trods af det og at folk incl mig selv har prøvet at få prisen ned vil sælger ikke rykke sig. Og nu det snart halvanden år siden og den er stadig på dba, til salg for 200 kr mindre... Det sindsygt engang imellem og nogle forventer købspris for en...Søger selv en brugt emmaljunga men vil ikke give så mange penge. 

Jeg var ude og se på en som krævede 2500 for sin 5 år gamle barnevogn. Der var mug pletter i...det bare ikke iorden. 

Det er sgu utroligt. I min Nitro City er der "mugpletter" jeg ik' kan få af. Jeg ville ALDRIG "kræve" en pris som lå tæt på nypris. Aldrig. Jeg ville gøre det hvis den stod som ny!

Anmeld

19. marts 2013

Troldemommi

MorDk skriver:

Har luret på dba.dk og og på her på secondsale. Jeg undre mig altså over at folk sætter deres brugte barnevogne til salg for SÅ høje priser?! Jeg kan godt forstå man ikke vil sælge dem for en slik... (jeg gjorde jo et VILDT kup for ikke så længe siden) Jeg købte en Emmaljunga Big Supreme (4 år gammel) I meget flot stand til 700 kr. Men jeg sys godt nok der er MANGE meget slidte vogne til salg for 3500-4000 kr. For en brugt vogn?!  Det kunne jeg aldrig selv finde på og slet ikke når man tænker på at

1. den er brugt som i GODT brugt!

2. Der er evt. rust

3. Der er ingen garanti/kvittering

Det ville være noget andet, hvis den stod som NY - evt. fejl-køb el.lign. Men 3500kr??? Ej det er sgu dyrt! Så ville jeg klart heller købe en fra NY!

Jeg har en Emmaljunga Nitro City som jeg sætter til salg når vi ikke skal bruge den mere. Købt i 2010 og den ser godt brugt ud og stellet er en del skrammet. Her tænker jeg MAX 800 kr. Og det er med stel, klapvognsdel + hynde og pose (som er i meget god stand) og jeg kommer med garanti til at sælge den billigere.

Hvad tænker I?

ja folk kan være meget grådige når de skal sælge deres aflagte babygrej, jeg tænker når man ikke skal bruge det mere så er det da bare med at komme af med det så det ikke står og fylder

Men folk der kræver de høje priser for noget brugt får det måske heller ikke solgt, og så er det jo ris til egen røv

Monica

Anmeld

19. marts 2013

piap

MorDk skriver:

Har luret på dba.dk og og på her på secondsale. Jeg undre mig altså over at folk sætter deres brugte barnevogne til salg for SÅ høje priser?! Jeg kan godt forstå man ikke vil sælge dem for en slik... (jeg gjorde jo et VILDT kup for ikke så længe siden) Jeg købte en Emmaljunga Big Supreme (4 år gammel) I meget flot stand til 700 kr. Men jeg sys godt nok der er MANGE meget slidte vogne til salg for 3500-4000 kr. For en brugt vogn?!  Det kunne jeg aldrig selv finde på og slet ikke når man tænker på at

2. Der er evt. rust

Det ville være noget andet, hvis den stod som NY - evt. fejl-køb el.lign. Men 3500kr??? Ej det er sgu dyrt! Så ville jeg klart heller købe en fra NY!

Jeg har en Emmaljunga Nitro City som jeg sætter til salg når vi ikke skal bruge den mere. Købt i 2010 og den ser godt brugt ud og stellet er en del skrammet. Her tænker jeg MAX 800 kr. Og det er med stel, klapvognsdel + hynde og pose (som er i meget god stand) og jeg kommer med garanti til at sælge den billigere.

Hvad tænker I?

Tænker det sammen, har kigget på en brio sing, og tilfældigvis har min veninde en tilsalg som hun købt brugt hun gav 3200 for den (ved godt at hun næsten ikke har brugt den) hun vil så sælge den til mig for 2500 kr det synes jeg sku er mange penge for en kombi vogn som i princippet har været brugt til 2 børn..

men synes nu også det er generalt at folk tror de kan spinde GULD på deres brugte ting...

Anmeld

19. marts 2013

Isaac's mor

MorDk skriver:

2. Der er evt. rust

Hvad tænker I?

Jeg har købt en Silver Cross som var 10 år gammel for 4000, men den er suuuuper smuk og velholdt, blev da ogs lidt forskrækket da hun sagde hvor gammel den var, men købte den og har på ingen måde fortrudt. Nyprisen på sådan en vogn er jo ogs mellem 14-16000 kr. så synes selv jeg har gjort et kup
har et billede af den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.