MorDk skriver:
Har luret på dba.dk og og på her på secondsale. Jeg undre mig altså over at folk sætter deres brugte barnevogne til salg for SÅ høje priser?! Jeg kan godt forstå man ikke vil sælge dem for en slik... (jeg gjorde jo et VILDT kup for ikke så længe siden) Jeg købte en Emmaljunga Big Supreme (4 år gammel) I meget flot stand til 700 kr. Men jeg sys godt nok der er MANGE meget slidte vogne til salg for 3500-4000 kr. For en brugt vogn?!
Det kunne jeg aldrig selv finde på og slet ikke når man tænker på at
1. den er brugt som i GODT brugt!
2. Der er evt. rust
3. Der er ingen garanti/kvittering
Det ville være noget andet, hvis den stod som NY - evt. fejl-køb el.lign. Men 3500kr??? Ej det er sgu dyrt! Så ville jeg klart heller købe en fra NY!
Jeg har en Emmaljunga Nitro City som jeg sætter til salg når vi ikke skal bruge den mere. Købt i 2010 og den ser godt brugt ud og stellet er en del skrammet. Her tænker jeg MAX 800 kr. Og det er med stel, klapvognsdel + hynde og pose (som er i meget god stand) og jeg kommer med garanti til at sælge den billigere.
Hvad tænker I?
Synes det kommer an på så meget, nu har jeg en vogn til ca 11000 kr, min søn har aldrig rigtig ville sove i sin barnevogn, så vi bruger den kun når vi er på tur, der er ingen farer for rust på hjul, da de er af matriale der ikke kan ruste.
Hvis jeg skulle sætte den til salg efter han er færdig med at bruge den ville jeg hvertfald gerne have noget mere for den end 800 kr, hvertfald hvis den bliver ved at være i pæn stand (passer meget godt på den)
Men n u kommer jeg heller ikke til at sælge den, da jeg gemmer den til næste barn 
Men ja jeg kan godt forstå folk sælger for 2000-3000 selvfølgelig alt efter stand, men så heller meget mere 
Anmeld