er der nogle handlemuligheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

gædde/gitte

modesty skriver:

I fik simpelthen hjælp selvom I begge to røg??? Wow, det var godt nok en tolerant læge...

kan man blive nægtet hjælp pga rygning?? det vidste jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

modesty

kan man blive nægtet hjælp pga rygning?? det vidste jeg ikke

Så lader du bare være med at sige at du ryger... 

Spøg til side - det er sikkert forskelligt fra sted til sted - jeg tror ikke at der er nogle helt specifikke regler som sådan, som alle steder partout SKAL følge. På Riget var de meget rigide med at de ikke ville have at man røg, da det er påvist at rygning påvirker både sæd- OG æg-kvalitet. På samme måde som de ikke ville have at man drak og at man skulle under en bestemt vægt for at komme i behandling. Det var de tre faktorer de så på.

Anmeld

19. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Tja det er så let at dømme andre.... Og det har Jeg nu ikke brug for....

Jeg dømmer jer ikke, I må gøre hvad I vil. Hvis jeg dømmer nogen, er det jeres læge, som vil bruge skattekroner på behandlingsforsøg når I aktivt foretager jer noget der mindsker chancerne. Det ville de ikke på mit behandlingssted.

Anmeld

19. marts 2013

gædde/gitte

modesty skriver:

NNå

Så lader du bare være med at sige at du ryger... 

Spøg til side - det er sikkert forskelligt fra sted til sted - jeg tror ikke at der er nogle helt specifikke regler som sådan, som alle steder partout SKAL følge. På Riget var de meget rigide med at de ikke ville have at man røg, da det er påvist at rygning påvirker både sæd- OG æg-kvalitet. På samme måde som de ikke ville have at man drak og at man skulle under en bestemt vægt for at komme i behandling. Det var de tre faktorer de så på.

Nå ja nu ryger jeg ikke... men manden gør og de er godt nok også efter ham

Anmeld

19. marts 2013

modesty

gædde/gitte skriver:

Nå ja nu ryger jeg ikke... men manden gør og de er godt nok også efter ham

Ja, jeg må egentlig indrømme at jeg godt forstår dem. Hvis man bevidst nedsætter sine chancer, bruger man jo faktisk af skatteborgernes kroner. Jeg synes at man i behandling er forpligtet til at optimere sine chancer, både for egen skyld, men også for hele systemets skyld. Jeg ved godt at det lyder barskt, men det er altså min holdning...

Anmeld

19. marts 2013

gædde/gitte

modesty skriver:

EEnEniEnigm

Ja, jeg må egentlig indrømme at jeg godt forstår dem. Hvis man bevidst nedsætter sine chancer, bruger man jo faktisk af skatteborgernes kroner. Jeg synes at man i behandling er forpligtet til at optimere sine chancer, både for egen skyld, men også for hele systemets skyld. Jeg ved godt at det lyder barskt, men det er altså min holdning...

Enig .... meeen... hvad fanden skal jeg gøre ved ham du ved jo hvor tykhudet rygere er . Håber han på et eller andet tidspunkt bliver træt af kommentarerne og tager kampen op

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg dømmer jer ikke, I må gøre hvad I vil. Hvis jeg dømmer nogen, er det jeres læge, som vil bruge skattekroner på behandlingsforsøg når I aktivt foretager jer noget der mindsker chancerne. Det ville de ikke på mit behandlingssted.

I den perfekte verden verden ville det være peace of .... Men sådanne er min verden ikke....
Og ærgeligt efter rygestop, så stadig miste 3 gange, og dødsfald i familen, så var det sgu svært at finde en mening med det hele...
Syntes også man skal forsøge at gøre hvad man kan, men også leve! Vores forhold led frygtelig under det, og var meget tæt på ikke at klare det, så alt med måde.... I min verden.

Men nu spurgte jeg til handlemuligheder nu.. Og ikke rygning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.